Mini beeldscherm met USB video

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 22:06

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Misschien had deze beter in case modding gepast: voor op mijn computerkast van mijn server zoek ik een klein beeldschermpje, bijv. 5". Dit om wat zaken makkelijk te kunnen monitoren. Voor normaal gebruik heb ik een volwaardige monitor via de HDMI connector. Ik heb aardig lopen zoeken naar een kleine monitor met USB video. Ik vind 7" en groter, of voor bijv. Arduino. Lilliput is te groot (7"). Hiermee zou ik het zelf kunnen samenstellen: https://www.adafruit.com/products/2109. Maar ik hoop lui op een kant en klare oplossing. Iemand een goede tip?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-01 15:53
Je kunt ook een los display driver board kopen en hier het gewenste formaat en type losse scherm op aansluiten. Hierdoor heb je wel een DIY project waar je zelf een behuizing bij moet zoeken/maken maar je kunt wel alle kanten op.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zit dit maar even als een terugvindpost, maar ik zit te kijken naar een pricewatch: Faytech FT08TMB Zwart om naast mijn 'hoofd' scherm te hangen voor bediening van bij voorbeeld de mediaspeler en Rainmeter om de computer in de gaten te houden.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?