Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC reinigings producten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag mede - tweakers ,

Weet niet precies onder welk onderwerp deze vraag hoort dus plaats hem maar hier.

Ik wil mijn pc reinigen met perslucht , en zoek daarnaast nog een goede beeldscherm reinigings spray.

Heeft iemand tips want lees bij veel reviews op sites onder deze producten negatieve reacties.

Alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is er mis met een doekje en wat water voor je monitor?

De reden dat je negatieve ervaringen vindt zal niet zijn omdat de producten altijd feilloos werken, dus op 't forum krijg je waarschijnlijk dezelfde antwoorden.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Perslucht is bij de action goedkoop.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:53
Beeldscherm maak ik altijd schoon met water en een microvezeldoek. Met een plantenspuit water op het scherm nevelen, vervolgens afnemen met een microvezeldoekje om strepen te voorkomen.

Binnenkant van pc maak ik in principe nooit schoon, alleen de stoffilters om de zoveel tijd afnemen.

Als je rookt, dan wordt het een ander verhaal...

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
Nooit op warme monitor spuiten!
Nooit spuiten op scherm, dan kan water/vloeistof overal inlopen, je monitor is niet waterdicht!
Geen water gebruiken, wel gedemineraliseerd water mag, deze laat geen kalk bijv achter.

Beter is gewoon speciaal vloeistof kopen, voor je monitor of tv.
Dan doekje nat maken en dan je monitor schoonmaken.
Vooral geen glassex gebruiken dit bijt teveel en je monitor gaat er slecht uitzien.

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:32
jan99999 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:13:
Nooit op warme monitor spuiten!
Nooit spuiten op scherm, dan kan water/vloeistof overal inlopen, je monitor is niet waterdicht!
Geen water gebruiken, wel gedemineraliseerd water mag, deze laat geen kalk bijv achter.

Beter is gewoon speciaal vloeistof kopen, voor je monitor of tv.
Dan doekje nat maken en dan je monitor schoonmaken.
Vooral geen glassex gebruiken dit bijt teveel en je monitor gaat er slecht uitzien.
Wij maken al jaren onze monitoren schoon met een vochtige doek, niks mis mee. Die dingen kunnen best wat hebben in mijn ogen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon water kan prima hoor, weet niet hoeveel kalk er bij jou in het water zit, maar als ik m'n monitor schoonmaak en daarna evt droogmaak heb ik nergens last van.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:27:
Goedendag mede - tweakers ,

Weet niet precies onder welk onderwerp deze vraag hoort dus plaats hem maar hier.

Ik wil mijn pc reinigen met perslucht , en zoek daarnaast nog een goede beeldscherm reinigings spray.

Heeft iemand tips want lees bij veel reviews op sites onder deze producten negatieve reacties.

Alvast bedankt.
Zet wel even je fans vast met lange satéprikker zodat die niet op hol slaan, of te wel veel te veel toeren maken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1