OGR Log-file reader

Pagina: 1
Acties:

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18
Ey, Weet iemand of dit bestaat? Een proggie om aan de hand van je logfile te achterhakelen hoeveel er gekraakt is (OGR dus). Ik zou graag zoiets hebben voor mijn werk. (En nee, ik kan hier geen P-Proxy opzetten omdat normale users niet naar de server mogen schrijven. (8> )
Daarom draai ik nu vanuit 1 centrale buffer op mijn PC met een antal computers (die wel administrative rights hebben). Maar het totale aantal gekraakte Wu'z is wat moeilijk te achterhalen. :'(

Verwijderd

Op de add-ons page van distributed.net staan een aantal van die proggies.

Zelf heb ik ook een dergelijk proggie geschreven, en ben er nog steeds een beetje mee bezig om het allemaal nog iets beter te krijgen. Het heet MyCows en is er nu in twee versies, 1.2.7 en 2.0.0 welke nog steeds niet helemaal af is maar toch veel meer info toont dan de oudere (maar nog geen grafiekjes).

Zie sig voor url van MyCows.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ja, vreemd hè?! Ik houd nu een Excel-sheetje met de hand bij waar ik elke packet in op sla. Er staat wel hoeveel packets er in je out-buffer staan, maar niet hoeveel Gnodes dat in totaal zijn.

Lastig :(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Lord_aragorn
My cows lijkt iets te doen..
Maar als ik mijn LOG-file wil analyseren staat er; "List index Out of bouds"

Wat te doen??

Verwijderd

Welk type log-file gebruik je trouwens. FIFO o.i.d. werkt namelijk niet, hier is het niet mogelijk om op de laatst gelezen positie verder te gaan. Welke versie heb je geprobeerd?

Verwijderd

Eventueel zou je ook deze kunnen proberen. Dit is versie 1.2.8 (beta). Wat er is gewijzigd weet ik zo even niet maar er zijn in ieder geval al weer een paar probleempjes verholpen.

Verwijderd

kan je de log-file niet openen met wordpad

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Jawel. Maar wat schiet je daar mee op?
Dan moet je van elk completed packet dus opschrijven hoeveel gnodes erin zitten en die bij elkaar op (laten) tellen. Zo doe ik het overigens wel, maar het zou handig zijn als je gewoon in 1 oogopslag kon zien hoeveel gnodes er in je buffout zou zitten :7

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Lord_aragorn
Tsjah, ik denk dat daar de fout zit... Ik gebruik FiFo inderdaad.. |:(
Effe changen dus. :)

Verwijderd

'k hoor het wel als het nog niet lukt. Mocht dit het geval zijn, kan je dan iets specifieker zijn over wanneer (bij welke handeling) je probleem optreed.

Thanks
Pagina: 1