Dames en Heren!
Ik ben al een tijdje uit de PC-scene. 7 jaar geleden de switch gemaakt van PC naar console. Dit viel me zwaar tegen qua performance en voelde ik me wat gesloten met een console. Ik ben van plan veel te gamen en in de toekomst een VR bril aan te schaffen (oculus,HTC vive). Ook heb ik vroeger veel overclocked dit ben ik weer van plan.
Nu wil ik een future proof build maken alleen heb ik misschien hier wat advies in nodig. Ik hoor het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel gamen, en in de toekomst VR games spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2100 euro max. incl monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, compleet nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
60+FPS. Futureproof zijn voor komende pak em beet 5 jaar.
Ga je overklokken?
Ja, wel van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al een tijdje uit de PC-scene. Wil een futureproof PC bouwen alleen weet ik niet of deze combinatie perfect gaat werken. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en eventueel goedkoper kunnen maken.
Ik ben al een tijdje uit de PC-scene. 7 jaar geleden de switch gemaakt van PC naar console. Dit viel me zwaar tegen qua performance en voelde ik me wat gesloten met een console. Ik ben van plan veel te gamen en in de toekomst een VR bril aan te schaffen (oculus,HTC vive). Ook heb ik vroeger veel overclocked dit ben ik weer van plan.
Nu wil ik een future proof build maken alleen heb ik misschien hier wat advies in nodig. Ik hoor het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel gamen, en in de toekomst VR games spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2100 euro max. incl monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, compleet nieuwe build.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 348,99 | € 348,99 |
1 | ASRock Fatal1ty Z170 Gaming K4 | € 123,50 | € 123,50 |
1 | Zotac GeForce GTX 1080 AMP Extreme 8GB | € 861,- | € 861,- |
1 | Fractal Design Define S | € 81,- | € 81,- |
1 | Asus MX299Q Zilver, Zwart | € 399,- | € 399,- |
1 | Lepa AquaChanger 240 | € 66,94 | € 66,94 |
1 | G.Skill Value F4-2133C15D-16GNT | € 67,51 | € 67,51 |
1 | Corsair VS650 | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Intenso SATA III High 480GB | € 108,77 | € 108,77 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.112,66 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
60+FPS. Futureproof zijn voor komende pak em beet 5 jaar.
Ga je overklokken?
Ja, wel van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al een tijdje uit de PC-scene. Wil een futureproof PC bouwen alleen weet ik niet of deze combinatie perfect gaat werken. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden en eventueel goedkoper kunnen maken.