Hallo jongens,
Het is vandaag de dag al 3+ jaar geleden dat ik een pc heb gekocht / in elkaar gezet. Dit was toendertijd al niet de beste en tegenwoordig al helemaal niet. Tijd voor een nieuwe dus
Heb de laatste tijd aardig wat 'ervaring' opgedaan mag ik zelf hopelijk zeggen. Denk niet dat er al te veel veranderd hoeft te worden.
Vrienden van mij gaan nu allemaal upgraden, dus heb er zin in
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1080p ultra settings. Ik wil niet elke 2 jaar upgraden en ga nu elke 4 jaar doen. Laatste jaren op lagere settings natuurlijk. Daarom wil ik graag een gtx 1070. Daarnaast ga ik een studie Applicatie/Media-ontwikkelaar mbo doen. Voornamelijk html, css en volgens mij ook c+(+) maar dat moet met een i5'je wel lukken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro max. ik ga mijn oude pc verkopen. Dit duurt wel even waarschijnlijk dus ik ga eerst de basisonderdelen halen en later pas de gpu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles behalve de pc zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
NZXT s340, mooie kast. Ssd, hdd, mobo cpu en gpu, 16gb ram als dat haalbaar is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een gtx 1070. Dit moet gewoon haalbaar zijn met dit budget, ik hecht geen enkele waarde aan dure moederborden, overclocken, raid of wat dan ook. Heb dus ook een simpel mobo van 50 euro gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gtx 1070, wat ik al eerder zij. Een ssd en zo mogelijk, 16 GB ram
Ga je overklokken?
ik had eerder een amd cpu (fx-6300) dese zijn allemaal unlocked. Dus heb het toen maar voor de gein gedaan. Maar ik ga hier geen euro extra voor betalen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een best bang for buck game systeem. Geen duur moederbord, want upgraden is de komende 4 jaar niet meer nodig. En wanneer de tijd rijp is, zijn de nieuwe cpus van Intel en amd uit en kan ik deze socket/mobo toch niet meer gebruiken.
Ik hoor graag jullie input, alvast bedankt
Het is vandaag de dag al 3+ jaar geleden dat ik een pc heb gekocht / in elkaar gezet. Dit was toendertijd al niet de beste en tegenwoordig al helemaal niet. Tijd voor een nieuwe dus
Heb de laatste tijd aardig wat 'ervaring' opgedaan mag ik zelf hopelijk zeggen. Denk niet dat er al te veel veranderd hoeft te worden.
Vrienden van mij gaan nu allemaal upgraden, dus heb er zin in
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op 1080p ultra settings. Ik wil niet elke 2 jaar upgraden en ga nu elke 4 jaar doen. Laatste jaren op lagere settings natuurlijk. Daarom wil ik graag een gtx 1070. Daarnaast ga ik een studie Applicatie/Media-ontwikkelaar mbo doen. Voornamelijk html, css en volgens mij ook c+(+) maar dat moet met een i5'je wel lukken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro max. ik ga mijn oude pc verkopen. Dit duurt wel even waarschijnlijk dus ik ga eerst de basisonderdelen halen en later pas de gpu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alles behalve de pc zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
NZXT s340, mooie kast. Ssd, hdd, mobo cpu en gpu, 16gb ram als dat haalbaar is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een gtx 1070. Dit moet gewoon haalbaar zijn met dit budget, ik hecht geen enkele waarde aan dure moederborden, overclocken, raid of wat dan ook. Heb dus ook een simpel mobo van 50 euro gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
gtx 1070, wat ik al eerder zij. Een ssd en zo mogelijk, 16 GB ram
Ga je overklokken?
ik had eerder een amd cpu (fx-6300) dese zijn allemaal unlocked. Dus heb het toen maar voor de gein gedaan. Maar ik ga hier geen euro extra voor betalen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een best bang for buck game systeem. Geen duur moederbord, want upgraden is de komende 4 jaar niet meer nodig. En wanneer de tijd rijp is, zijn de nieuwe cpus van Intel en amd uit en kan ik deze socket/mobo toch niet meer gebruiken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 227,- | € 227,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 1070 TWIN X2 | € 458,51 | € 458,51 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX421C14FB2K2/16 | € 74,02 | € 74,02 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 71,90 | € 71,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.051,29 | |
Ik hoor graag jullie input, alvast bedankt