Heey, het is al tijdje vakantie en wilde eigelijk begin deze vakantie een nieuwe computer kopen maar kom er toch niet helemaal uit. Ik heb al vaak op het forum gekeken wat andere zeggen maar die zijn vaak toch weer met iets meer budget of juist weer veel goedkoper. Dus hiervoor heb ik deze topic aangemaakt ik hoop dat jullie me graag uit de knoop helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en voor school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 800 euro, niet veel meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord is allemaal al geregeld. en ik wil mijn oude hardeschijf van 500gb meenemen, hij is wel 3 jaar oud is dat slim, ik wilde hem gebruiken voor documenten en grote bestanden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik dacht zoals gewoonlijk een i5, als videokaart zat ik te twijfelen tussen een rx480 of gtx 970.
en dan nog de rest van de computer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor processor Intel, en voor videokaart niet echt. AMD is toch ook goed geworden de laatste jaren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil nog even vooruit kunnen en niet over een jaar niet kunnen updaten omdat hij niet futureproof is.
Ga je overklokken?
Nee
Dit lijstje had ik al samengesteld.
alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en voor school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 800 euro, niet veel meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord is allemaal al geregeld. en ik wil mijn oude hardeschijf van 500gb meenemen, hij is wel 3 jaar oud is dat slim, ik wilde hem gebruiken voor documenten en grote bestanden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik dacht zoals gewoonlijk een i5, als videokaart zat ik te twijfelen tussen een rx480 of gtx 970.
en dan nog de rest van de computer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor processor Intel, en voor videokaart niet echt. AMD is toch ook goed geworden de laatste jaren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil nog even vooruit kunnen en niet over een jaar niet kunnen updaten omdat hij niet futureproof is.
Ga je overklokken?
Nee
Dit lijstje had ik al samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 36,15 | € 36,15 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 770,53 | |