Toon posts:

Waarschuwing bij WBK fans (niet direct op mobo??)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er staat op de verpakking dat de WBK te veel wat trekt om direct op mijn mobo aangesloten te zitten. Ik zou hem graag op mijn 1e connector zetten namelijk (zodat ik de snelheid kan zien).

Kan dat veel kwaad?

Verwijderd

Je kan je mobo opblazen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok :+ ! Dan beginnen we er maar fftjes niet aan dacht ik zo ;) !

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 13:27

mvds

Totally awesome!

Wat je wel kan proberen is je fan gewoon aan de voeding te hangen, en de draad voor de tacho aan je mobo hangen. Zou moeten werken

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 09:21 schreef obsidian het volgende:
Wat je wel kan proberen is je fan gewoon aan de voeding te hangen, en de draad voor de tacho aan je mobo hangen. Zou moeten werken
Hmm, dat kan inderdaad, nog niet aan gedacht!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 13:27

mvds

Totally awesome!

Als het niet werkt dan kan het zijn dat je aansluiting op je mobo een 0 nodig heeft naast het signaal. Die zou je dan even af moeten takken, ik weet alleen niet of dat kwaad kan voor je mobo. Ik zou zelf zeggen van niet (zolang je maar ook echt de 0 pakt en niet de 5 of de 12 volt :) ) maar ik weet het niet zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Oh jah :? Ok, ik zal eens kijken!

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 09:30 schreef obsidian het volgende:
Als het niet werkt dan kan het zijn dat je aansluiting op je mobo een 0 nodig heeft naast het signaal. Die zou je dan even af moeten takken, ik weet alleen niet of dat kwaad kan voor je mobo. Ik zou zelf zeggen van niet (zolang je maar ook echt de 0 pakt en niet de 5 of de 12 volt :) ) maar ik weet het niet zeker.
Denk dat dat wel moet lukken, omdat de 0 meestal een gezamelijke is.

Verwijderd

Ik heb een global wbk 38 cooler en ook op het moederbord aangesloten gehad en nooit een probleem ermee gehad. Nou heb ik intussen die cooler toch maar op de voeding aangesloten omdat in de handleiding stond dat het toch niet zo goed was.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Epsilon

Op woensdag 27 juni 2001 09:25 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Hmm, dat kan inderdaad, nog niet aan gedacht!
dat werkt want dat heb ik :)

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Die waarschuwing geldt alleen voor crap moederbordjes , voor jouw abit kun je hem gewoon aansluiten op mobo, net als bij mijn msi;)

JayGTeam (213177)

Pagina: 1