Omdat ik van geluid wat minder verstand heb, graag jullie hulp
Ik zoek een?
Bluetooth headset (koptelefoon) die licht is, niet te lomp en makkelijk mee te nemen en ook lekker zit als ie wat langer op zit. Voor de kenners: Ik had tot nu sennheiser ie 60 oordopjes die ik prima geluidskwaliteit vond tot ze stuk gingen
Wat is je budget?
200€ maar mag iets meer zijn als het de kwaliteit erg ten goede komt
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga de headset voornamelijk gebruiken in de trein of als ik s'avonds nog even muziek wil luisteren via m'n laptop. Ik luister veel via Spotify. Ook ben ik niet fan van lompe headphones en wil ik ook niet dat iedereen kan meegenieten met mijn muziek, ook mag hij mag best wat afsluiten (noice cancelling). Qua looks hoeft het niet heel speciaal, kleurtje oid mag wel.
Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende headphones heb ik gevonden:
pricewatch: Bose SoundLink on-ear Bluetooth Zwart (Zwart)
pricewatch: Denon AH-GC20 (Zwart)
pricewatch: Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Tussen bovenstaande headphones die ik al gevonden had krijg ik overal weer nadelen: de plantronics lijkt mij erg lomp, de denon schijnt lekkend geluid te hebben en de bose heeft weer geen noice cancelling. Ook zou ik zo niet het verschil in kwaliteit onderling vinden. Ook zijn deze headsets al weer een tijdje uit (maakt dit uit) Als er andere (betere) modellen zijn hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik zoek een?
Bluetooth headset (koptelefoon) die licht is, niet te lomp en makkelijk mee te nemen en ook lekker zit als ie wat langer op zit. Voor de kenners: Ik had tot nu sennheiser ie 60 oordopjes die ik prima geluidskwaliteit vond tot ze stuk gingen
Wat is je budget?
200€ maar mag iets meer zijn als het de kwaliteit erg ten goede komt
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ga de headset voornamelijk gebruiken in de trein of als ik s'avonds nog even muziek wil luisteren via m'n laptop. Ik luister veel via Spotify. Ook ben ik niet fan van lompe headphones en wil ik ook niet dat iedereen kan meegenieten met mijn muziek, ook mag hij mag best wat afsluiten (noice cancelling). Qua looks hoeft het niet heel speciaal, kleurtje oid mag wel.
Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende headphones heb ik gevonden:
pricewatch: Bose SoundLink on-ear Bluetooth Zwart (Zwart)
pricewatch: Denon AH-GC20 (Zwart)
pricewatch: Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Tussen bovenstaande headphones die ik al gevonden had krijg ik overal weer nadelen: de plantronics lijkt mij erg lomp, de denon schijnt lekkend geluid te hebben en de bose heeft weer geen noice cancelling. Ook zou ik zo niet het verschil in kwaliteit onderling vinden. Ook zijn deze headsets al weer een tijdje uit (maakt dit uit) Als er andere (betere) modellen zijn hoor ik dat ook graag!
Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 4% gewijzigd door Rick-Jan op 06-08-2016 22:15 . Reden: extra info ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .