Heel lollig, dat t9, maar na n paar maanden intensief sms-en begint ie de meest debiele woorden te suggereren. Mijn eigen fout natuurlijk, want ik heb ze in diverse vlagen van verstandsverbijstering erin gezet. Maar is het nou ook mogelijk om het woordenboek weer standaard te zetten?
je accu eruit laten helpt niet.. heb ik met mijn ouwe 3210 ook es twee weken geprobeerd, maar de snake high-score bleef erin staan
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
volgens mij niet, ik heb daar ook wel 'ns naar gezocht, maar zonder succesOp woensdag 27 juni 2001 12:37 schreef havana het volgende:
Zit er geen algemene reset optie op?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
als je een datakabel hebt kun je hem met een progje resetten.had ik ook een keer gedaan weg snake topscore van 1479
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
ik snap het probleem niet, het enige wat je moet doen is bij club nokia het nederlands woordenboek downloaden en uppen met een datakabel of ir
20*350ZO45°
Er zit volgens mij ergens een optie: terug naar fabrieksinstellingen, daarmee zou het moeten lukken
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Terug zetten naar fabrieks instellingen werkt niet, daarmee reset ik wel de scores va oa snake (1878
) en zijn al mn eigen melodietjes verdwenen, maar t woordenboek blijft t zelfde.
Datakabeltje....hmz, zou kunnen ja, maar die heb ik niet, donders. Nou ja, ik probeer er wel ergens één te ritselen dan.
btw, tnx allemaal
Datakabeltje....hmz, zou kunnen ja, maar die heb ik niet, donders. Nou ja, ik probeer er wel ergens één te ritselen dan.
btw, tnx allemaal
En dat betekent dat je weer het 'oude' woordenboek hebt? Of heb je meteen een nieuwe versie?Op woensdag 27 juni 2001 13:04 schreef mxstrAEm het volgende:
ik snap het probleem niet, het enige wat je moet doen is bij club nokia het nederlands woordenboek downloaden en uppen met een datakabel of ir
FF iets typen bij 2-1, dan opties -> woordenboek -> woordenboek uit, voila, weg woordenboek. Of zocht je iets anders
Verwijderd
oude=nieuweOp woensdag 27 juni 2001 22:11 schreef bavara het volgende:
[..]
En dat betekent dat je weer het 'oude' woordenboek hebt? Of heb je meteen een nieuwe versie?
Pagina: 1