Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazydogfighter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 09:09
Dussssssss.....

Blind vanuit gegaan dat een GM450M wel genoeg zou zijn voor een i5je en een Gtx 760. 8)7 Helaas denkt het internet daar anders over. :F

Ik weet dat MSI wil dat een 500 pitter gebruik, maar dit slaat toch op een Chinacrap 3000 psu? }:O

Heb de hele combie nu 2 uur Furmark en Prime95 laten draaien en er staat nog niets in de hens. Gaat dit in de toekomst nog gebeuren vraag ik mij af. }:O

Bij voorbaat dank voor alle reacties! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Kan zat. De 760 heeft toch alleen een 6-pin? Dan gaat-ie hooguit tot 150W. Proccie is 80W ruwweg + andere zooi kom je amper op 300W.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazydogfighter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 09:09
nelizmastr schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 19:46:
Kan zat. De 760 heeft toch alleen een 6-pin? Dan gaat-ie hooguit tot 150W. Proccie is 80W ruwweg + andere zooi kom je amper op 300W.
Deze heeft een 8 en 6 pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:02

Nemesizz

Untouchable

Die 500W (of meer) recommandation die je vaak bij videokaarten bij systeem eisen ziet staan is puur vanwege b-merk (of c-merk) voedingen, en gaan ze vaak uit van een worst case scenario waar je een stroomvretende CPU hebt, kast vol fans en vol HDD's (en/of optische drives).

Meeste PC's (of beter videokaarten) kunnen zat af met minder dan 500W.
Is puur om hunzelf in te dekken tegen schadeclaims van gebruikers die een prut voeding hebben of dusdanig veel spul in de kast hebben hangen dat bijvoorbeeld een 350W of 400W voeding niet voldoende zou zijn.