kwaliteit van supermicro planken?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• niXnut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Topicstarter
Ik zit er over te denken om over een tijdje twee tualatins te kopen. dus zoek ik een dualplank waar ze op kunnen. supermicro heeft een nieuwe plank voor tualatins
http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/RCC_HE_SL/SUPER%20P3TDE6%20SPECIFICATIONS.htm

iemand ervaring met supermicro? ik wil niet overklokken, het gaat mij vooral om stabiliteit! dat is ook de reden dat ik toch maar geen amd mp koop! ik heb geen zin om dure koelers aan te schaffen en van mijn kast een F16 te maken. (geen flame) ook werken de progs waar ik veel mee werk volgens mij stabieler met intel (fotosoep, 3dsmax, maya , lightwave, softimage etc)

iemand suggesties voor andere merken planken voor de tualatin?
enig idee hoe de snelheid is van twee tualatins 1,13 vergeleken met twee 1,2 mp's?
werken pIII's alleen met sdram? (komen er geen chipsets voor ddr en rambus?)

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
supermicro is topspul. ze hebben een tijdje tegen dumpprijzen intel 810 bordjes verkocht , die wij dan met een celeron slot 1 verkochten. perfect. nadeeltje is denk ik dat het nogal duur spul is. (ze verkopen ook bordjes die erg lijken op een asus cusl2-c, en die zijn zo 100 piek duurder)

Verwijderd

zekers een supermicro gebruiken!!! Topklasse spul, veel servers en workstations mee gebouwd! Geen enkel probleem mee gehad en altijd 100% stabiel!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
ServerWorks chipset; prima spul. Alleen is de AGP implementatie beduidend minder heb ik in een test gelezen. Het zijn dan ook voornamelijk server chipsets (duh, hence the name). En nee, je hebt geen DDR of RDRAM nodig; dit bord heeft een 2-way-interleaved 128bit memory interface :9 SDRAM's per paar plaatsen dus voor dubbele bandbreedte (2.1GB/s) :) , da's beter dan één DDR 266MHz bus (latency is lager door de interleave)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Zo te zien heb je 2 voedingen nodig voor een Dual PIII bordje :?

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Supermicro zij de beste borden!!!!!
Wij verkopen ze ook op de zaak. *D

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 00:26 schreef iefje het volgende:
Zo te zien heb je 2 voedingen nodig voor een Dual PIII bordje :?
Zoals eerder gezegd is dit voornamelijk toch meer een board voor de servermarkt en de tweede powerconnector is voor redundantie...
Pagina: 1