Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik werk bij een supermarkt en ik vakantie al tijdens oud en nieuw al aangevraagd, alleen door personeelstekort heb ik toch 1 dag tijdens mijn vakantie gewerkt. Heb ik nog recht om een week (die ik gewerkt heb) een andere week vakantie te vragen of uit te betalen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niks over dit specifieke situatie gevonden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
Je hebt het over 1 dag werken, maar vervolgens vraag je of je een week vakantie mag... Ik gok dat je 1 dag per week werkt? Either way, een beetje verwarrend.

Maar goed, als jij een vakantiedag hebt genomen, maar je wordt gevraagd om toch te werken, dan behoud je natuurlijk het recht om die vakantiedag een andere keer op te nemen.

Mag ik vragen waarom je dit niet op je werk zelf hebt gevraagd? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:28

Dutchredgaming

ICT Beheerder

-Deleted, verkeerde post-

[ Voor 96% gewijzigd door Dutchredgaming op 06-08-2016 18:38 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 18:35:
Je hebt het over 1 dag werken, maar vervolgens vraag je of je een week vakantie mag... Ik gok dat je 1 dag per week werkt? Either way, een beetje verwarrend.

Maar goed, als jij een vakantiedag hebt genomen, maar je wordt gevraagd om toch te werken, dan behoud je natuurlijk het recht om die vakantiedag een andere keer op te nemen.

Mag ik vragen waarom je dit niet op je werk zelf hebt gevraagd? :)
Ik heb recht op 3 weken vakantie (supermarkt), in die week toen ik vrij had heb ik toch gewerkt, omdat 4 man te kort kwamen. Tja ik ga het niet meer doen, stomme ik 8)7

Trouwens normaal werk ik meer dan paar dagen, maar heb 6 uren contract (tja bijbaantje).

Ik moet alleen vakantie in weken aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
Daar gaat je anonimiteit :D (Een tweede account aanmaken is overigens niet toegestaan :P)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

clone accounts mogen inderdaad niet. Onder je eigen account dus doen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.