Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik heb 2 jaar de One Plus one gehad, en was toe aan iets nieuws.
Mijn oog was gevallen op de Ulefone Future, die ik nu sinds een kleine maand binnen heb.
Helaas zitten er wat problemen in deze telefoon, GPS verbinding valt vaak weg en geeft niet de juiste locatie door. Aangezien ik vaak op de weg ben en navigatie wel belangrijk vindt op mijn telefoon.
4g valt regelmatig weg, en langzame download snelheid ook in de stad.
Wifi download snelheid is 2 mbps up en 10 mbps down, terwijl ik met mijn One Plus een down haal van 50 mbps.

Ulefone heeft zelf toegeven dat de GPS niet kunnen fixen omdat het een hardware probleem is (metalen behuizing)

Nu ben ik opzoek naar een ander toestel, 1 met een goede GPS, 4G kpn 800mhz band 20 ondersteuning.
Voor de prijs van 200-250 euro.

Ik heb al het een en ander gezocht maar er zijn zoveel verschillende op het moment, en aangezien een gebruiker beter kan vertellen over de ervaringen van een toestel dacht ik wellicht dat een mede Tweakers mij uit de brand kan helpen.

Beste antwoord (via dunn0w op 09-08-2016 22:14)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

dunn0w schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:40:
De volgend eisen moet het toestel hebben.
5,2 - 5,5 inch
Octa Core of hoger
3- 4 Gb ram, het liefst 4Gb.
Android 6,0
3G
Goede GPS!
Batterij, 3000 mAh of hoger.
200-250 euro.
Je stelt vrij veel eisen, voor zo'n budget. Het is niet zo dat je voor een scheet en 3 knikkers zo'n telefoon kan halen, tenzij het een Chinaphone is natuurlijk.

Waarom niet gewoon sparen voor een OnePlus 3 of OnePlus 2? Zie hier voor prijzen: oneplus.net

De OnePlus 3 wordt nu 1 maand niet verkocht. Dus je zult naar de OnePlus 2 moeten kijken. Heeft alles wat je hierboven noemt. Behalve dat hij 320 euro is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Alle reacties

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Als het uit China moet komen is de 800mhz 4g band een beetje een spelbreker. Laat die eis vallen en ineens heb je tig mogelijkheden, o.a. xiaomi, Meizu, zte, etc.
Anders kom je opnieuw terecht bij de b-merken, maar daar heb je inmiddels al kennis mee gemaakt dus hoef ik je niets meer over te vertellen.

Toch 4g op 800 mhz, kijk dan met jouw budget naar de oneplus x of de Nexus 5x

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Moet het per se een China phone zijn?

Daarbij vertel je ook niet helemaal wat je eisen nou eigenlijk zijn en wat de telefoon moet kunnen.

De Nexus 5X is ook erg goedkoop nu. Ook een aanrader.

• dunn0w
Anonymoussaurus schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:57:
Moet het per se een China phone zijn?

Daarbij vertel je ook niet helemaal wat je eisen nou eigenlijk zijn en wat de telefoon moet kunnen.

De Nexus 5X is ook erg goedkoop nu. Ook een aanrader.
5,2 - 5,5 inch
Octa Core of hoger
Android 6,0
3G
Goede GPS!
200-250 euro.

Acties:
  • Beste antwoord

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

dunn0w schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:40:
5,2 - 5,5 inch
Octa Core of hoger
Android 6,0
3G
Goede GPS!
200-250 euro.
Je stelt vrij veel eisen, voor zo'n budget. Het is niet zo dat je voor een scheet en 3 knikkers zo'n telefoon kan halen, tenzij het een Chinaphone is natuurlijk.

Waarom niet gewoon sparen voor een OnePlus 3 of OnePlus 2? Zie hier voor prijzen: oneplus.net

De OnePlus 3 wordt nu 1 maand niet verkocht. Dus je zult naar de OnePlus 2 moeten kijken. Heeft alles wat je hierboven noemt. Behalve dat hij 320 euro is.

• dunn0w
Thnx! Lijkt me inderdaad beter om ff wat door te sparen.

Bedankt voor jullie input!

Topic mag gesloten worden.
Pagina: 1