Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop Network Switch

Pagina: 1
Acties:

• RobbinNL046
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-11 15:34
Hallo mede Tweakers,

Na het aanschaffen van een nieuwe computer, wil ik graag via een vaste kabel kunnen gamen. Aangezien ik ook nog een PS3 op mijn kamer heb staan en ik slechts één vaste kabel naar mijn kamer heb lopen, wil ik graag een network switch aanschaffen zodat ik straks zowel mijn PS3 als mijn PC via een vaste kabel aan het internet gekoppeld heb.

- Ik neem aan dat de snelheid gelijk blijft voor beide apparaten als ik een Network Switch aanschaf?
- Moet ik keuzes maken bij het kopen van een Network Switch of doet ieder ding het in principe wel voor mijn apparaten?
- Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?

Is één van deze drie een goede optie? https://tweakers.net/pric...are/263449;346907;468609/
Waarom wel of waarom niet?

Als er iets onduidelijk is of ik heb mijn bericht verkeerd geplaatst, dan hoor ik graag wat ik moet doen!

Mvg,

Robbin

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

WCA

De TP-linl (die goedkope) is zat. Tussen unmanaged switches zit praktisch geen verschil in die prijsklasse

Share and Enjoy!

• RobbinNL046
Bedankt voor je snelle reactie. Ik las dat je met managed (logischerwijs) een aantal dingen uitgebreid zelf kon instellen waar dat met unmanaged niet kon. Zijn dat zaken die handig zijn om in te stellen of hoe moet ik dat zien?

Mvg,

Robbin

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

WCA

Klopt, maar dat is voor een spelletje spelen op je thuisnetwerk niet nodig

Share and Enjoy!

• RobbinNL046
Oke bedankt. Dan ga ik voor die TP-link V6.0

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:11
Ik zou voor een fraaie compacte Netgear GS-105 gaan.
Kost net zoveel, is half zo groot, doet bijna hetzelfde. Want werkt WEL met interactieve TV van KPN.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor 5 euro extra:
Dav1d schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:44:
De unmanaged ZyXEL GS-105S v2 heeft goed werkende IGMP snooping i.c.m. KPN IPTV. Niet duur, 19 euro met gratis verzending. Let op, de 8-poorts variant (GS-108S v2) heeft geen IGMP snooping.
Heeft geen webinterface, maar wel priority poorten en IGMP snooping kan later nog van pas komen.

• RobbinNL046
@Jeroen3: bedankt voor het meedenken. Ik heb echter geen interactieve tv van KPN. Ik zal er toch even naar kijken.

@Dav1dL: Bedankt. De zaken die jij noemt, heb ik allemaal geen weet van. Maar dat zijn wel dingen waar ik naar wil kijken mocht ik het in de toekomst nodig gaan hebben. Bedankt!
Pagina: 1