Voor mijn ouders ben ik een nieuwe pc aan het samenstellen, aangezien de oude na jaar of 8 niet meer vooruit te branden is 
Alles nieuw, behalve toetsenbord en muis.
Wat wordt erop gedaan?
- downloaden
- films kijken & muziek luisteren
- internetten
- wat eenvoudige / oudere spellen
- kantoortaken...
Niet zo spannend dus.
Gamen worden dus soms wel wat oudere spellen op gespeeld. Stelt niet erg veel voor, mocht de noodzaak er zijn, kan ik altijd nog een videokaart aanschaffen.
Belangrijk is dat het weer lange tijd mee kan...
Ik heb even snel wat samengesteld:
Mijn vragen:
- voeding: Ik ben een beetje uit het verbruik van de huidige computers, maar het lijkt me dat bovenstaand systeem weinig verbruikt, dus met deze 450W voeding heb ik genoeg marge voor een gemiddelde-videokaart lijkt me.
- moederbord + geheugen. Volgens mij beetje veel geheugen, maar oke.. die 30 euro prijsverschil boeit niet zo. Het moederbord lijkt me wel goede. Zoals ik zeg, ben er een beetje uit...
- Ik heb voor een 250 GB SSD gekozen en zet de harde schijven uit de oude computer over.
- Iets vergeten / fout gemaakt ergens?
Alles nieuw, behalve toetsenbord en muis.
Wat wordt erop gedaan?
- downloaden
- films kijken & muziek luisteren
- internetten
- wat eenvoudige / oudere spellen
- kantoortaken...
Niet zo spannend dus.
Gamen worden dus soms wel wat oudere spellen op gespeeld. Stelt niet erg veel voor, mocht de noodzaak er zijn, kan ik altijd nog een videokaart aanschaffen.
Belangrijk is dat het weer lange tijd mee kan...
Ik heb even snel wat samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | LG 24MB56HQ-B Zwart | € 138,02 | € 138,02 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 30,97 | € 30,97 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1MT Zwart | € 15,- | € 15,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,40 | € 55,40 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 725,59 | |
Mijn vragen:
- voeding: Ik ben een beetje uit het verbruik van de huidige computers, maar het lijkt me dat bovenstaand systeem weinig verbruikt, dus met deze 450W voeding heb ik genoeg marge voor een gemiddelde-videokaart lijkt me.
- moederbord + geheugen. Volgens mij beetje veel geheugen, maar oke.. die 30 euro prijsverschil boeit niet zo. Het moederbord lijkt me wel goede. Zoals ik zeg, ben er een beetje uit...
- Ik heb voor een 250 GB SSD gekozen en zet de harde schijven uit de oude computer over.
- Iets vergeten / fout gemaakt ergens?
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit