Ik heb recentelijk bestanden uit mijn telefoon willen kopieëren naar een externe schijf, maar later kwam ik erachter dat diverse foto's beschadigd zijn. Ik heb de iPhone aan de PC gehangen met een USB-snoer en met copy/paste de mappen gekopieerd naar een externe schijf. Althans, dat dacht ik. Ik heb niet direct gecontroleerd of de foto's OK waren en er zijn inmiddels weer andere fotos met de telefoon gemaakt. Het was even een haastkus voor ik op vakantie ging.
De schijf toont 1 van de mappen nog aanwezig, maar leeg en er is ook een groot bestand (1.7GB) met dezefde naam as de map, die ik niet met andere programma's geopend krijg. Ik heb de boveniggende map laten scannen door Pirform Recova en die vindt veel meer files dan het aantal losse foto's, maar kan het betreffende bestand vervolgens niet openen.
Ook iTunes opent het bestand niet, 7zip zegt het niet te kunnen openen.
Iemand enig idee hoe ik dit file (geen extensie) kan openen en hopeijk er nog goede exemplaren van de foto's aantref?
...
De schijf toont 1 van de mappen nog aanwezig, maar leeg en er is ook een groot bestand (1.7GB) met dezefde naam as de map, die ik niet met andere programma's geopend krijg. Ik heb de boveniggende map laten scannen door Pirform Recova en die vindt veel meer files dan het aantal losse foto's, maar kan het betreffende bestand vervolgens niet openen.
Ook iTunes opent het bestand niet, 7zip zegt het niet te kunnen openen.
Iemand enig idee hoe ik dit file (geen extensie) kan openen en hopeijk er nog goede exemplaren van de foto's aantref?
...