MBM en de 12 volt meter?

Pagina: 1
Acties:

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 07:53

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
op dit moment staat bij mijn MSI 694D AI de 12 volt meter op 18,97 ( dit op een 225 Watt Voeding ) is dit wel ok? :?

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Wat denk je zelf. :)

Of je spanningsregulator is kaduuk, of je meter is kaduuk. En aangezien je voeding 12 volt afgeeft vind ik 18 volt wel erg vreemd.

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
ja. ben ik met je eens maar waar haalt MBM dit vandaan? Het lijkt mij namelijk dat als hij 12 volt kan geven waar haalt hij dan die resterende 6,97 volt vandaan????

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Verkeerde sensortype o.i.d. in MBM..

Staat het in je bios wel goed??

Ik kan me niet voorstellen dat er ook werkelijk 19V uitkomt, want dan had je wel meerdere vreemde effecten gemerkt, en zou je compu zeker niet goed werken!

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
ik krijg vastlopers op de vreemdste momenten enne ja nu start hij eigenlijk helemaal niet meer op... :'(

• mvds

mvds

Totally awesome!

tja, je zou dan moeten weten wat de voeing afgeeft. En als die idd 19 volt afgeeft dan heb je wel een probleem. Dan is het een garantiekwestie, en dan zou ik ook proberen alle andere onderdelen vergoed te krijgen. Want 19 volt op je mobo kan nooit goed zijn.

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
sorry wat ik bedoelde was dat win2000 niet meer opstart maar ik ga vanavond weer opnieuw installeren |:(

• Twynn
Op woensdag 27 juni 2001 09:28 schreef obsidian het volgende:
Want 19 volt op je mobo kan nooit goed zijn.
En op de rest van je hardware ook niet.. Er is natuurlijk wel een margje, maar daar ga je dan ruim overheen!!

Misschien dat je het gewoon door iemand met een multimeter effe kunt laten meten?

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
zal een nieuwe 400 watt voeding dit probleem oplossen?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als je mobo 19 volt op zijn donder heeft gehad zal je denk ik wel wat meer moeten vervangen. Misschien dat je mazzel hebt gehad en dat je regulator de overspanning weg heeft weten te werken, maar ja, het is dan ook link voor alle apparatuur wat op je 12 volt aansluiting zit zoals je HD en dergelijke.

Maar een 300 Watt voeding is altijd netjes hoor. :)

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

Topicstarter
zou het anders te maken hebben met het feit dat ik nu dual p3 draai ofzo?

• Twynn
Maakt allemaal niks uit.. Maar heb je nu ook gecontroleerd of in de bios de voltages wel goed worden aangegeven?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 27 juni 2001 10:38 schreef obsidian het volgende:
Als je mobo 19 volt op zijn donder heeft gehad zal je denk ik wel wat meer moeten vervangen. Misschien dat je mazzel hebt gehad en dat je regulator de overspanning weg heeft weten te werken, maar ja, het is dan ook link voor alle apparatuur wat op je 12 volt aansluiting zit zoals je HD en dergelijke.

Maar een 300 Watt voeding is altijd netjes hoor. :)
Hmm, mobo's maken nauwelijks gebruik van de 12volt.... Denk dat dat misschien wel mee valt...
Maar voor je HD's en cdrom spelers lijkt het me niet echt gezond....
Pagina: 1