Mijn vraag
Ik ben nog steeds opzoek naar een opvolger van mijn 'oudere' laptop aangezien deze nu echt op begint te raken. Ik denk dat ik bij de laatste 2 kanshebbers ben uitgekomen echter hoor ik graag vanuit jullie, de experts wat van deze 2 de voor/nadelen zijn zodat ik een weloverwogen keuze kan maken.
De vraag zit er volgens mij in wat ik zwaarder mee zou moeten laten wegen?
256GB Solid State Disk (M.2)
of GeForce GTX 960M 4 GB
Indien er toch nog andere kanshebbers zijn die ik niet gezien heb dan hoor ik dit natuurlijk ook graag
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max € 1300,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, zo af en toe twee trappen op om een filmpje / serie te kijken ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn laatste twee laptops zijn beide Asus geweest en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment in mindere mate PS / Illustrator.
Verder qua games ook niet bijzonder veel maar zo nu en dan HotS / WoW, maar ik wil wel voorbereid zijn om wederom wat meer kunnen gamen en dan mee te kunnen qua specs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn huidige laptop, samen met de 2 kanshebbers (volgens mij)
https://tweakers.net/pricewatch/compare/286318;551633;482537/
In ieder geval al thnx bij voorbaad.
Ik ben nog steeds opzoek naar een opvolger van mijn 'oudere' laptop aangezien deze nu echt op begint te raken. Ik denk dat ik bij de laatste 2 kanshebbers ben uitgekomen echter hoor ik graag vanuit jullie, de experts wat van deze 2 de voor/nadelen zijn zodat ik een weloverwogen keuze kan maken.
De vraag zit er volgens mij in wat ik zwaarder mee zou moeten laten wegen?
256GB Solid State Disk (M.2)
of GeForce GTX 960M 4 GB
Indien er toch nog andere kanshebbers zijn die ik niet gezien heb dan hoor ik dit natuurlijk ook graag
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max € 1300,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, zo af en toe twee trappen op om een filmpje / serie te kijken ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn laatste twee laptops zijn beide Asus geweest en ik heb er nooit problemen mee gehad.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op dit moment in mindere mate PS / Illustrator.
Verder qua games ook niet bijzonder veel maar zo nu en dan HotS / WoW, maar ik wil wel voorbereid zijn om wederom wat meer kunnen gamen en dan mee te kunnen qua specs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn huidige laptop, samen met de 2 kanshebbers (volgens mij)
https://tweakers.net/pricewatch/compare/286318;551633;482537/
In ieder geval al thnx bij voorbaad.