Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ontwikkelwerk (PHPstorm), licht grafisch werk (Photoshop, Illustrator, Indesign) en internetten algemeen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen echte minimum of maximumprijs. Het is een computer die zakelijk gebruikt zal worden en ik zie dit als een investering.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren (2x 24 inch Liyama)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie CPU. Veel RAM en snelle opslag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energieverbruik. Ik hou ervan om zo efficiënt mogelijk om te gaan met energie, maar het systeem draait meestal 24/7. Eventuele mogelijkheid tot aansluiten van 3 monitoren.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Een mening. Is dit bakje dat ik gevonden heb geschikt? Of is het onnozel om naar een NUC systeem te kijken om als dagdagelijkse computer op te werken? Wat zijn de mogelijke alternatieven?
Dit is de computer die ik op dit moment voor ogen heb:
Ontwikkelwerk (PHPstorm), licht grafisch werk (Photoshop, Illustrator, Indesign) en internetten algemeen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen echte minimum of maximumprijs. Het is een computer die zakelijk gebruikt zal worden en ik zie dit als een investering.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren (2x 24 inch Liyama)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie CPU. Veel RAM en snelle opslag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag energieverbruik. Ik hou ervan om zo efficiënt mogelijk om te gaan met energie, maar het systeem draait meestal 24/7. Eventuele mogelijkheid tot aansluiten van 3 monitoren.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Een mening. Is dit bakje dat ik gevonden heb geschikt? Of is het onnozel om naar een NUC systeem te kijken om als dagdagelijkse computer op te werken? Wat zijn de mogelijke alternatieven?
Dit is de computer die ik op dit moment voor ogen heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel NUC Kit NUC6i7KYK (Skull Canyon) | € 606,- | € 606,- |
1 | Crucial CT2K16G4SFD8213 | € 128,99 | € 128,99 |
1 | Samsung SM951 (NVMe) 512GB | € 239,- | € 239,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 973,99 |
[ Voor 0% gewijzigd door siteoptimo op 07-08-2016 19:50 . Reden: Typo's ]