Goedemiddag,
Ik heb ontzettend veel problemen met het vloeiend spelen van games.
Mijn Pc heb ik eind 2013 gekocht en al vanaf dat moment lukt het me niet om geavanceerde games vloeiend te spelen. Het beeld loopt steeds stotterend. Zelfs de cinematics die afgespeeld worden gaan stotterend.
Een game die ik momenteel goed functioneert probeer te krijgen is Project Cars, maar het lukt me simpelweg niet. Alle instellingen heb ik op low /off gezet en nog blijft de game traag lopen. Zelfs de beker cinematic na het winnen van een kampioenschap gaat stotterend. (Volgens mij moet met mijn computer dit absoluut niet kunnen. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.
Dit is mijn PC:
Intel Core i5-4670k CPU, 3.40 Ghz
Geinstalleerd geheugen 8 GB
AMD Radeon R9 200 / HD 7900 series
ATA Samsung SSD 840 SCSI Disk Device
Ik heb de meest recente drivers van de videokaart gedownload.
Wat kan ik doen om fatsoenlijk Project Cars te draaien???
Ik heb ontzettend veel problemen met het vloeiend spelen van games.
Mijn Pc heb ik eind 2013 gekocht en al vanaf dat moment lukt het me niet om geavanceerde games vloeiend te spelen. Het beeld loopt steeds stotterend. Zelfs de cinematics die afgespeeld worden gaan stotterend.
Een game die ik momenteel goed functioneert probeer te krijgen is Project Cars, maar het lukt me simpelweg niet. Alle instellingen heb ik op low /off gezet en nog blijft de game traag lopen. Zelfs de beker cinematic na het winnen van een kampioenschap gaat stotterend. (Volgens mij moet met mijn computer dit absoluut niet kunnen. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.
Dit is mijn PC:
Intel Core i5-4670k CPU, 3.40 Ghz
Geinstalleerd geheugen 8 GB
AMD Radeon R9 200 / HD 7900 series
ATA Samsung SSD 840 SCSI Disk Device
Ik heb de meest recente drivers van de videokaart gedownload.
Wat kan ik doen om fatsoenlijk Project Cars te draaien???