[ervaringen] comics kopen ebay / VS

Pagina: 1
Acties:

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12 13:36
Ik ben op zoek naar ervaringen van Tweakers die recent comics hebben gekocht en hebben laten verzenden naar Nederland.
Voor een paar jaar terug (8/9) kocht ik regelmatig iets, verzendkosten vielen toen reuze mee en ook geen importkosten. Volgens mij is dat nu allemaal anders waardoor het vaak niet meer rendabel is om bij verschillende kopers te kopen.

Zijn er nog Tweakers met goede tips?
*knip* inkoopacties staan we niet toe
etc.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 06-08-2016 14:07 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12 19:55

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik haal tegenwoordig al mijn comics bij Archonia.com. Die hanteren ongeveer de ratio 1$ = 1€ (net iets minder). Ik weet niet of ze hebben wat je specifiek zoekt, maar je kan het altijd proberen.

Overigens heb ik daar subscriptions, wat betekent dat je de comics als het ware pre-ordered, waardoor ze bewaard worden totdat je zelf zegt dat ze kunnen worden verstuurd. Dat bespaart ook de nodige verzendkosten.

[ Voor 35% gewijzigd door Robtimus op 06-08-2016 13:29 ]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schopje naar AZ.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12 13:36
Robtimus schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:28:
Ik haal tegenwoordig al mijn comics bij Archonia.com. Die hanteren ongeveer de ratio 1$ = 1€ (net iets minder). Ik weet niet of ze hebben wat je specifiek zoekt, maar je kan het altijd proberen.
.
Bedankt voor de tip, maar dat is veel te recent spul allemaal. Ik ben meer op zoek naar Batman vanaf #200 tot 300 en Detective Comics in de #300 tot 450.
De hoge verzendkosten en inklaringskosten nekken de 'fun' gewoon behoorlijk. Dat is pas echt de laatste jaren explosief gestegen volgens mij.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.