Toon posts:

Welk ASUS moederbord voor thunderbird 1,2 Gigaherz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet welk Asus moederbord ik het beste kan aanschaffen voor de 1,2 ghz/266 processor
Ik heb al 256 Mb dane elec geheugen.
Op de Asus site ben ik al geweest maar daar staan wel heel erg veel moederborden.
Wie wil mij advies geven voor een snel en stabiel moederbord.
Bedankt

Verwijderd

UTFS |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Okee, dan een wat vriendelijker antwoord.. In jouw geval is dat de A7V133 omdat je nog gewoon SDRAM hebt..

Maar in het vervolg effe de search gebruiken inderdaad, dan kun je genoeg info terug vinden ;)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

asus a7v133 (die ga ikzelf binnenkort halen voor mijn tbird 1333 of 1,4 ben er nog niet uit)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op woensdag 27 juni 2001 08:41 schreef oppertweaker het volgende:
UTFS |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
hehe dat koste je aardig wat tijd...

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Precies: meer tijd dan om eventjes een wat nuttiger antwoordje te typen :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Maar het is wel duidelijk denk ik.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
kopieren en plakken doet wonderen :P

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:02

DJT