UUHHHh... Lite-on 12102B bestaat niet?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Er is nergens maar dan ook nergens wat te vinden over de brander, behalve dan reviews.
Zelfs bij Lite-On zelf hebben ze nix staan over deze drive, is dat gaar of wat? was dit ook zo toen de 12x10x32 vrij nieuw was en moet ik gewoon geduld hebben, of is hier wat vaags aan de hand?

Heeft er iemand het e-mail adres van die Lite-On knakkers, de europese vestiging zit in NL en ik heb een tel-nr dus kan ze desnoods bellen, maar wil eerst ff kijken hoe hun iemeel service is, alvast bedankt

edit:

hoofdletters, puntjes

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Kijk dat bedoel ik nou, das de 12101B, das wat adners dan de 12102b
want de eerst genoemde is 12x10x32, en de tweede is 12x10x40, en je gaat me niet vertellen dat het gewoon een geoverklokte 12x10x32 oid is

Breek je nek voorzichtig

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ook bijv. bij informatique verkopen ze de 12x gewoon: http://shop.informatique.nl/cgi-win/artovz.exe?g=CDWR voor 255,- :) .

BTW ik werk niet voor informatique oid, ik koop er alleen vaak m'n zooi omdat ze een groot assortiment hebben en bezorgen. :)

[edit] zie nu je reactie hierboven: Neem dan de 16x10x40x -> 339,- en die fikt ook nog eens sneller..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb hem al, das het probleem, en die andere is al gouw 100 gulden duurder dan waar ik deze voor gekocht heb, dus helaas geen optie.

Ik wilde namelijk gewoon eens kijken voor de specs enzo, en waar die juper rommel helemaal links op de achterkant van de drive nou voor dient. En weten of de Firmwares compatile zijn met elkaar.

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

hij heeft wel op de site gestaan
maar ze hebben de link er afgehaald

zie hier :

http://www.liteonit.com.tw/Eproduct/DM121040IDE.htm

brander heeft super link geen burnproof

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Wet iemand wat het verschil is tussen Burnroof en Superlink? ik heb er zelf nog nooit van gehoord en ga nu erg twijfelen of ik hem niet moet gaan ruilen voor een "gewone" 12x10x32, of een 16x10x32 of was dat al 40 naja laat ff wat horen aub

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1