Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor een upgrade +- 400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Intel Core i7 2600 (Boxed?)
- 8gb ram (merk onbekend)
- Moederbord (merk onbekend)
- Voeding (Wattage en merk onbekend)
- 2T HD
- Alle randaparatuur inclusief 5.1 surround versterker.
- Eigen alles van deze PC behalve de GPU.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hopelijk alleen een nieuwe GPU. Echter, omdat het een Medion betreft waarschijnlijk ook een ander moederbord vanwege een whitelist in de bios. Daarbij komt dan ook een nieuwe versie van windows.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia omdat ik niet anders gewend ben...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op 1080p op max kunnen gamen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag feedback over de vraag of het nuttig is om alleen een upgrade uit te voeren. Zoals al vermeld zou alleen de GPU voldoende zijn voor mij. (Uiteraard ook meer te besteden aan een betere GPU als dat alleen voldoende is). Echter is dit waarschijnlijk niet mogelijk vanwege de whitelist die Medion hanteert.
Dus wat zouden jullie doen?
1. Alleen een GPU kopen en gokken dat het allemaal werkt?
2. GPU, moederbord en Windows kopen?
3. Compleet nieuw systeem samenstellen?
Ik zit in een aardig dilemma omdat ik eigenlijk geen heel nieuw systeem wil kopen. Maar wellicht kan het niet anders. Aan de andere kant, als ik met een upgrade van +- 400,- klaar ben scheelt het weer wat knaken. (Ben toch een nederlander eh
)
Voornamelijk gamen op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor een upgrade +- 400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Intel Core i7 2600 (Boxed?)
- 8gb ram (merk onbekend)
- Moederbord (merk onbekend)
- Voeding (Wattage en merk onbekend)
- 2T HD
- Alle randaparatuur inclusief 5.1 surround versterker.
- Eigen alles van deze PC behalve de GPU.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Medion Akoya P5386D | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hopelijk alleen een nieuwe GPU. Echter, omdat het een Medion betreft waarschijnlijk ook een ander moederbord vanwege een whitelist in de bios. Daarbij komt dan ook een nieuwe versie van windows.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia omdat ik niet anders gewend ben...
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op 1080p op max kunnen gamen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag feedback over de vraag of het nuttig is om alleen een upgrade uit te voeren. Zoals al vermeld zou alleen de GPU voldoende zijn voor mij. (Uiteraard ook meer te besteden aan een betere GPU als dat alleen voldoende is). Echter is dit waarschijnlijk niet mogelijk vanwege de whitelist die Medion hanteert.
Dus wat zouden jullie doen?
1. Alleen een GPU kopen en gokken dat het allemaal werkt?
2. GPU, moederbord en Windows kopen?
3. Compleet nieuw systeem samenstellen?
Ik zit in een aardig dilemma omdat ik eigenlijk geen heel nieuw systeem wil kopen. Maar wellicht kan het niet anders. Aan de andere kant, als ik met een upgrade van +- 400,- klaar ben scheelt het weer wat knaken. (Ben toch een nederlander eh