Sony speakers..........

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 16:29

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Hai,

Ik kan voor heel weinig 2 Sony speakers krijgen. Het type is: SS V11(is al heeeel oud). Ik weet niet of dit echt goede boxen zijn eigenlijk maar ze zien er gewoon nog goed uit en zijn niet opgeblazen:) ze zijn geloof ik 40 Watt of 50. Misschien weten jullie of dit een paar goede boxjes zijn ? Owja en ik zou en dan aansluiten op deze radio: Pioneer Stereo Receiver Model SX-450(is al heeeeeeel oud). Ik weet niet hoe hoog de uitput is van die Pioneer.
Owja en ik luister vooral gewoon naar de radio, of ik heb hem aan mijn pc aangesloten en luister dan MP3's.

Doei,

Priyantha Bleeker

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Een tip: Luisteren..

Vind je ze niet leuk klinken, dan koop je ze niet, vind je ze wel leuk linken, dan koop je ze wel..

Leeftijd/vermogen zeggen niets..

Succes!

Verwijderd

helaas staat sony niet echt bekent om de kwaliteit van hun boxen...ze zullen misschien niet echt bagger zijn, maar verwacht er niet veel van.....

Verwijderd

Wat moet je gaan betalen voor die Sony's ?

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

ach ja.. hangt inderaad gewoon heel erg van smaak af.. ga gewoon een keertje lekker luisteren.. kijk of je geen storende fouten hoord.. en als dat niet zo is dan kan je ze kopen... of niet natuurlijk :)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-04 21:06

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sony speakers die meegeleverd zijn bij audio setjes kan je zo bij het grof vuil zetten.

De losse speakers kunnen best aardig klinken maar zullen net als vele Japanse speakers te schel zijn denk ik.

Maar de top modellen zullen daarintegen wel weer vol klinken.

Dus....inderdaad gewoon ff luisteren

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 27 juni 2001 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Sony speakers die meegeleverd zijn bij audio setjes kan je zo bij het grof vuil zetten.

De losse speakers kunnen best aardig klinken maar zullen net als vele Japanse speakers te schel zijn denk ik.

Maar de top modellen zullen daarintegen wel weer vol klinken.

Dus....inderdaad gewoon ff luisteren
Dat mag je wel zeggen,ik heb ook een kant en klaar setje van Bony en de boxen trillen van ellende gewoon (uit elkaar)
:'(

Verwijderd

De sony speakers van mijn ouders klinken wel goed vind ik!

Verwijderd

Misschien klinken ze voor jou leuk, iedereen zijn smaak. Maar je ziet ze zelden of nooit bij goeie audiozaken staan, of ik kijk er voorbij :)

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 16:29

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Nou ik heb ze beluisterd en maar meteen gekocht:D
Ze klonken heeel erg goed ! Het zijn 2 weg speakers. Het zijn zeker weten goede boxjes denk ik:)
Pagina: 1