Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,
ik ben momenteel in Engeland en zou hier graag voor mijn verjaardag volgende week vrijdag een Iphone SE willen kopen. Aangezien hier geen Apple Store in de buurt is overweeg ik de telefoon aan te schaffen bij een warenhuis als John Lewis. Nu is mijn vraag of, als de Iphone kapot gaat, ik dan voor mijn garantie terug moet naar John Lewis, of dat ik hem ook kan laten repareren bij een Nederlands apple store? Ik koop hem liever in Engeland want dat scheelt 50 euro, wat voor mij als baantjes-loze bijna 16-jarige veel geld is.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
nog niks
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nog niks
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 05-08-2016 19:46)

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:04
Het eerste jaar kan je bij Apple terecht. Voor verdere garantie dien je aan te kloppen bij John Lewis.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Lijkt me niet dat Apple moeilijk gaat doen, als je hem in NL of bv. FR wil laten repareren (binnen garantie), zeker als je de originele bon er nog bij hebt.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:04
Het eerste jaar kan je bij Apple terecht. Voor verdere garantie dien je aan te kloppen bij John Lewis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zie nu dat ik volgende week in de buurt van een Apple Store ben dus dan haal ik hem gewoon daar. Dank jullie wel voor het snelle antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien we al een centraal topic over dit onderwerp hebben, is nog een topic over dit onderwerp wat teveel van het goede. Dit topic gaat derhalve op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.