Net zoals velen heb ik geprobeerd om de anniversary update van Win10 te installeren. Bij mij lukt dat echter niet. Tijdens het oplossen van dit probleem kwam ik achter een veel groter probleem:
Ik kan niet in de BIOS komen. Normaal toets ik F2 in, maar dan geeft de PC een heel klein schil piepje en dan blijft alles hangen. De PC start normaal altijd door naar Win10, en als ik er een (rescue) USB of Win 8.0 DVD in stop loopt de boel vast.
Ik heb alle updates van hardware uitgevoerd behalve de BIOS updaten.
Iemand een idee hoe ik toch in de BIOS kan komen? Ik moet waarschijnlijk het ASRock moederbord flashen (updaten) en, in uiterste noodzaak, terug naar Win7 of Win 8. Hoewel ik niet terug wil naar Win7 weet zelfs MS geen oplossing voor het vastlopen van Win10 na de update. Ik denk dat het updaten van de BIOS kan helpen.
Intel I5-4430, 3GHz, 64bits
8GB RAM
Samsun SSD 120GB (primair)
HD 2 (2TB)
AMD Radeon HD6670 videokaart
Microsoft toetsenbord
Trust GXT155 muis
2 beeldschermen, beide ACER, 1 HDMI, 1 DVI
DVD-brander LG
NAS (via netwerk) Synology J411
Ik kan niet in de BIOS komen. Normaal toets ik F2 in, maar dan geeft de PC een heel klein schil piepje en dan blijft alles hangen. De PC start normaal altijd door naar Win10, en als ik er een (rescue) USB of Win 8.0 DVD in stop loopt de boel vast.
Ik heb alle updates van hardware uitgevoerd behalve de BIOS updaten.
Iemand een idee hoe ik toch in de BIOS kan komen? Ik moet waarschijnlijk het ASRock moederbord flashen (updaten) en, in uiterste noodzaak, terug naar Win7 of Win 8. Hoewel ik niet terug wil naar Win7 weet zelfs MS geen oplossing voor het vastlopen van Win10 na de update. Ik denk dat het updaten van de BIOS kan helpen.
Intel I5-4430, 3GHz, 64bits
8GB RAM
Samsun SSD 120GB (primair)
HD 2 (2TB)
AMD Radeon HD6670 videokaart
Microsoft toetsenbord
Trust GXT155 muis
2 beeldschermen, beide ACER, 1 HDMI, 1 DVI
DVD-brander LG
NAS (via netwerk) Synology J411
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...