Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Benchmarks videokaarten (bv. Nvidia GeForce GTX 1060)

Pagina: 1
Acties:

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11 18:35
Geachte Redactie,

Ik zit de review door te lezen van de "AMD Radeon R9 Fury". Toen viel mij wat op, wat blijkbaar bij alle reviews van videokaarten zo is.

Bij de benchmarks, kan je als je de muis op een grafiekje houd, een procentueel getal zien. Superhandig natuurlijk, mooie toevoeging.

De logica zag ik er alleen niet in om het grafiekje met de hoogste score op 100% te zetten, waardoor al het overige t.o.v. die hoogste score gerekend word. Dit is behoorlijk onrelevant als het om een andere doelgroep gaat.

Bijvoorbeeld de Nvidia gtx 1060. Hier staat dan bij de benchmarks alles t.o.v. de Nividia gtx 1080. Echter heb ik gelijk veel meer informatie als de gtx 1060 op 100% stond, waardoor ik veel beter kan zien hoe hij het doet bijvoorbeeld t.o.v. de rx 480, of de gtx 1070. Veel belangrijkere informatie dan hoe hij het doet vanaf de gtx 1080 gezien.

Ik weet dat het wellicht een beetje mierenneuken is, maar gewoon een tip voor de volgende keer, waardoor het naar mijn mening net iets relevantere informatie geeft. :+

Groeten,

Lex van der Veen

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08

WoutF

Hoofdredacteur
GMTA Lex ;) een dergelijke feature staat ingepland voor de huidige developmentsprint, dus met een beetje mazzel kun je dit later deze maand op de site gebruiken :)

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Ik heb goed nieuws voor je! Aan die functionaliteit wordt al gewerkt :) Ik weet alleen nog niet precies wanneer het af is.

Edit: te laat :/

[ Voor 7% gewijzigd door PiweD op 05-08-2016 15:23 ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook