ja (wel 40 of meer)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
ARtic Silver is om de kleine oneffenheden tussen je heitsink en cpu uit te halen dus je hebt echt maar een heel heel dun laagjes ndig zkeer 40 CPU's kun je ermee besmeren.
ja
denk daarna
je MOET SUPER WEINIG DOEN!!!!!!!!
teveel werkt het meteen averechts
denk daarna
je MOET SUPER WEINIG DOEN!!!!!!!!
teveel werkt het meteen averechts
Alleen is het heeeel erg moeilijk er maar een klein beetje uit te krijgen
dus de standard tube (weet niet hoevve dat is, mar wel iets van 20 ml zijn ofzo) hiermee als je goed doet kan je dus 40 cpu mee besmeren.
ik heb gehoord dat je temp. zelfs 5 a 10 graden omlaag gaat. Is dit waar?
Of het echt zoveel scheelt durf ik niet te zeggen, maar toen ik bij mij merk X, ging vervangen door arctic silver, ging het zooitje 3-4 graden naar beneden.
Dus het helpt altijd wel wat.
En je weet het: alle beetjes helpen.
Dus het helpt altijd wel wat.
En je weet het: alle beetjes helpen.
....You're just Furious 'cause your car isn't Fast
Ga er maar van uit dat je met zo'n spuitdingetje van 6,5 gram je hele tweakende leven mee kunt hoor. 40 CPU's is zeker niet overdreven.Op woensdag 27 juni 2001 08:47 schreef TT79 het volgende:
dus de standard tube (weet niet hoevve dat is, mar wel iets van 20 ml zijn ofzo) hiermee als je goed doet kan je dus 40 cpu mee besmeren.
De Arctic Silver zelf laat de CPU-temperatuur niet vanzelf dalen. Het optimaliseert alleen de hitte-overdracht van de CPU naar de heatsink, zodat de warmte beter ván de CPU, náár de heatsink geholpen wordt. Als je geen koelpasta hebt, of spul van slechte kwaliteit, dan kan het wel wat schelen. Je krijgt dan wel te maken met de beperkingen van het koelblok, maar dat is een ander verhaal.
Maak wel voor het installeren van het spul zowel de CPU als de heatsink goed schoon en vetvrij. Voor het schoonmaken van CPU's en heatsinks zijn al vele topics geweest, kun je beter even voor in de Search kijken.
sigloos
Watje met alcohol
Werkt prima hoor.
Voor iedereen die het nog steeds niet weet:
arctic silver
arctic silver
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
heb je toevallig zo'n Spire koeler met standaard van die kauwgom-achtige smurrie eronder? Dat is inderdaad zwaar luizig spul, en dan kan ik me een verschil van 12 graden ook wel voorstellen.Op woensdag 27 juni 2001 12:31 schreef neographikal het volgende:
bij mij scheelt het tov standaard shit meer dan 12 graden...
Ik denk dat voor de meeste mensen een graadje of 2 - 3 afname in de CPU temperatuur wel redelijk haalbaar moet zijn. Meer dan 10 graden lijken mijn uitzonderingsgevallen.
sigloos
ik heb zo'n klein potje van ned-cool, daar zat 1 klein kloddertje in en ik heb er nu al 7 pc's mee "behandeld". toen een 10-tje voor betaald d8 ik.
Pagina: 1