Toon posts:

Artic Silver genoeg voor 4 CPU???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja/nee?

Alvast Bedankt

Verwijderd

Uhm, om op je cpu te smeren... of bedoel je hoeveel cpu's je ermee in kan smeren?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Wat wil je nou?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

ja (wel 40 of meer)
:O

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

ARtic Silver is om de kleine oneffenheden tussen je heitsink en cpu uit te halen dus je hebt echt maar een heel heel dun laagjes ndig zkeer 40 CPU's kun je ermee besmeren.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
ja
denk daarna
je MOET SUPER WEINIG DOEN!!!!!!!!

teveel werkt het meteen averechts

PVoutput

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Alleen is het heeeel erg moeilijk er maar een klein beetje uit te krijgen :(

Verwijderd

Topicstarter
dus de standard tube (weet niet hoevve dat is, mar wel iets van 20 ml zijn ofzo) hiermee als je goed doet kan je dus 40 cpu mee besmeren.
ik heb gehoord dat je temp. zelfs 5 a 10 graden omlaag gaat. Is dit waar?

• TUNER
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2020

TUNER

Zo is't maar net.

Of het echt zoveel scheelt durf ik niet te zeggen, maar toen ik bij mij merk X, ging vervangen door arctic silver, ging het zooitje 3-4 graden naar beneden.
Dus het helpt altijd wel wat. :)
En je weet het: alle beetjes helpen. :P

....You're just Furious 'cause your car isn't Fast

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Op woensdag 27 juni 2001 08:47 schreef TT79 het volgende:
dus de standard tube (weet niet hoevve dat is, mar wel iets van 20 ml zijn ofzo) hiermee als je goed doet kan je dus 40 cpu mee besmeren.
ik heb gehoord dat je temp. zelfs 5 a 10 graden omlaag gaat. Is dit waar?
Ga er maar van uit dat je met zo'n spuitdingetje van 6,5 gram je hele tweakende leven mee kunt hoor. 40 CPU's is zeker niet overdreven.

De Arctic Silver zelf laat de CPU-temperatuur niet vanzelf dalen. Het optimaliseert alleen de hitte-overdracht van de CPU naar de heatsink, zodat de warmte beter ván de CPU, náár de heatsink geholpen wordt. Als je geen koelpasta hebt, of spul van slechte kwaliteit, dan kan het wel wat schelen. Je krijgt dan wel te maken met de beperkingen van het koelblok, maar dat is een ander verhaal.

Maak wel voor het installeren van het spul zowel de CPU als de heatsink goed schoon en vetvrij. Voor het schoonmaken van CPU's en heatsinks zijn al vele topics geweest, kun je beter even voor in de Search kijken.

sigloos

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Watje met alcohol :) Werkt prima hoor.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 21:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Voor iedereen die het nog steeds niet weet:
arctic silver

:Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

bij mij scheelt het tov standaard shit meer dan 12 graden... :P

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Op woensdag 27 juni 2001 12:31 schreef neographikal het volgende:
bij mij scheelt het tov standaard shit meer dan 12 graden... :P
heb je toevallig zo'n Spire koeler met standaard van die kauwgom-achtige smurrie eronder? Dat is inderdaad zwaar luizig spul, en dan kan ik me een verschil van 12 graden ook wel voorstellen.

Ik denk dat voor de meeste mensen een graadje of 2 - 3 afname in de CPU temperatuur wel redelijk haalbaar moet zijn. Meer dan 10 graden lijken mijn uitzonderingsgevallen.

sigloos

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 10:46
ik heb zo'n klein potje van ned-cool, daar zat 1 klein kloddertje in en ik heb er nu al 7 pc's mee "behandeld". toen een 10-tje voor betaald d8 ik.
Pagina: 1