Mijn vraag
Voor mijn werk ben ik een rapport voor keuringen aan het maken.
Het bestaat uit meerdere kolommen en een pagina voor eventuele aanvullingen en opmerkingen.
de 1ste kolom bestaat uit een nummer, dit zijn vaste nummers. Daarna komt er een omschrijving. Als laatste een kolom waar je cijfers kan invullen 1 t/m 15.
Ik zou graag willen dat wanneer ik een cijfer invul in de laatste tabel, bijv. 6. Ik dan meteen de mogelijkheid heb om mijn opmerkingen in te voeren. Deze opmerkingen moeten dan op het laatste blad samen met het nummer uit de eerste kolom op deze pagina worden weergeven.
Ik weet dat het kan, alleen kom er niet achter hoe.
Kan iemand mij helpen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
excel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
normale verwijzingen gaan niet, de tabel is te klein om gegevens in te voeren.
Voor mijn werk ben ik een rapport voor keuringen aan het maken.
Het bestaat uit meerdere kolommen en een pagina voor eventuele aanvullingen en opmerkingen.
de 1ste kolom bestaat uit een nummer, dit zijn vaste nummers. Daarna komt er een omschrijving. Als laatste een kolom waar je cijfers kan invullen 1 t/m 15.
Ik zou graag willen dat wanneer ik een cijfer invul in de laatste tabel, bijv. 6. Ik dan meteen de mogelijkheid heb om mijn opmerkingen in te voeren. Deze opmerkingen moeten dan op het laatste blad samen met het nummer uit de eerste kolom op deze pagina worden weergeven.
Ik weet dat het kan, alleen kom er niet achter hoe.
Kan iemand mij helpen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
excel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
normale verwijzingen gaan niet, de tabel is te klein om gegevens in te voeren.