Frontpage (+alle andere pages) werken niet meer op win xp

Pagina: 1
Acties:

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-10 15:09
Sinds vandaag (5-8) verschijnen alle tweakers pagina's zonder (veel) opmaak onder windows xp + Chrome?

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/49.0.2623.112 Safari/537.36

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tijd om XP eens te vervangen voor iets moderners? Microsoft ondersteund het OS niet meer, ik zie niet direct een reden waarom de ontwikkelaars van Tweakers dat nog wel moeten doen.

Maar is dit probleem echt sinds vandaag, of had je het gisteren of woensdag ook al maar niet gemerkt? Afgelopen dinsdag is een nieuwe release geweest en heeft wat IPv6 wijzigingen: plan: IPv6 en de volgende stap voor Pricewatch-prijsdalers - Development-iter.... Bied jouw provider IPv6 aan? Heeft je computer een IPv6 adres?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• rapsac
Tis sinds vandaag. Ik kan nog een maand of 6 niet wisselen, en er zijn zat mensen die nog op xp werken, hoeveel dat er procentueel zijn kunnen jullie beter zien dan ik natuurlijk.
Feit is dat het niet werkt, en dat dat percentage bezoekers zo niet meer op tweakers kunnen komen.
Ik ken overigens geen enkele andere pagina die niet meer werkt op xp + chrome..

<edit>
Hold your horses.. Als ik tweakers in een icognito venster draai werkt het wel, even mijn cookies opschonen en kijken wat er dan gebeurt..

[ Voor 17% gewijzigd door rapsac op 05-08-2016 14:07 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En een andere browser gebruiken? Volgens mij doet Firefox het al niet meer op XP, maar er zijn ook andere, wat minder bekende browsers die vast nog wel op XP werken.

Maar moet je nog 6 maanden wachten omdat je werk dan pas over gaat, of is het thuis iets? Heb je ook al gekeken naar iets anders, zoals Linux om te gebruiken? Of een virtuele machine oid?

Edit:
Ah, mogelijk een add-on die zich niet gedraagt?

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 05-08-2016 14:10 ]

• rapsac
Cookies/geschiedenis en de rest wissen hielp niet. Vervolgesn extensies verwijderd en nu werkt het weer.
De schuldige was privacy badger.

Privacy badger+win 8.1+chorme werkt daarentegen wel.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

We horen vaker problemen met die add-on. Geen bug dus.

• rapsac
Geen bug van tweakers in ieder geval. Loos alarm.

Pagina: 1