Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Routeplanner op pc met sync naar Tablet voor max 100 adresse

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:17

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
en dat het liefst gratis :+

Ik zoek voor ons bedrijf een routeplanner die ik het liefst offline op een PC kan installeren, waar ik dan adressen, in wat voor een form dan ook, kan invoeren (excel lijst, CSV oid). Dan de route op de PC plannen en dan overdragen aan een Tablet met GPS ontvanger die dan als routeplanner in de wagen gebruikt kan worden.

En het liefst zo dat ik meerdere routes tegelijkertijd zou kunnen zien om te bekijken waar eventuele overlappingen zijn. Dit is dan weer handig voor de planning van routes.

Wat ook nog leuk is, maar niet essentieel is een Tracking functie, dus dat ik op mijn PC zie waar de Wagens zich momenteel bevinden, hiervoor moet dan uiteraard in de Tablet ook een GSM kaart met data erin.

Er bestaan wel leuke oplossingen, van b.v. PTV www.mapandguide.com maar dat kost vierkant. Of MapFactor

PC draait Windows 7 en Tablet hebben we noch niet, dus dat mag dan van alles zijn.

Wie heeft er een idee....

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-11 18:25
"Transport Management Software" is waarschijnlijk de term waar je op moet zoeken ;)

Zie ook hier, een lijst waar verschillende programma's met elkaar vergeleken worden.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:17

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Bedankt... ga ik even doorspitten....

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.