Toon posts:

FTP naar Localhost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn computer de offline PHP Apache server staan (zie FAQ van dit forum) . Maar hoe FTP ik wat PHP bestandjes naar mijn localhost toe? Want ik moet ze in ASCII uploaden en bij sommige files wat chmodden.

Help mij!

Verder werkt dit prachtig the Source. Mijn complimenten! (jij had toch dat gemaakt?)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:49
ik denk dat je de bestanden gewoon in je html docs directory op je hardeschijf moet meppen :)

We spend our years as a tale that is told

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

uhhh localhost = jouw eigen systeem.

Dus waarom zou je daar naar toe moeten ftp'en als je de bestanden gewoon kan copy'en?

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

GSMboy: Ik heb op mijn computer de offline PHP Apache server staan (zie FAQ van dit forum) . Maar hoe FTP ik wat PHP bestandjes naar mijn localhost toe?

Waarom zou je willen FTP-en? :?
Localhost is gewoon de computer waarop je werkt dus je kan gewoon in <apache_dir>/htdocs/ oid je bestanden neerzetten.

Want ik moet ze in ASCII uploaden en bij sommige files wat chmodden.

Werk je op *nix?

(Kan ik even langzaaaaam typen... :P )

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Gewoon je website in de /www dir zetten en het werkt. Hierbij is uploaden via FTP helemaal niet nodig. Mocht je met Dreamweaver werken dan kun je wel van de upload functie gebruikmaken door Local/Network te gebruiken.

Omdat het onder Windows draait is het niet mogelijk om bestanden te chmodden. Dit is alleen mogelijk op linux / etc.

Verwijderd

:D
Pagina: 1