Hoe zit het met netflix accounts en profielen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 15.998 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Mijn vraag

Hoe zit het met sharen van het account ?

Ik heb standard abonnement genomen met nu 1 maand proef. Ben er recentelijk achter gekomen dat je dus op 1 account , 5 profielen kunt aanmaken.

Dus heb ik de rest van de profielen aan wat vrienden gegeven.
Standard abbo zegt dat je dus op 2 schermen tegelijk kunt kijken .

Is dit dan per profiel 2 schermen of echt alleen per account 2 schermen ?

Wat ik ook vreemd vind is dat ik op 4 apparaten op 1 profiel heb kunnen streamen en dat met een standard abonnement dat maar 2 schermen toelaat.

In the end , ik begrijp er helemaal niks meer van.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:06
Waar ik aan denk is dat je de eerste maand op proef het uitgebreide pakket krijgt en dus op 4 schermen kan streamen daarna terug gaat naar 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je kunt per account op 2 schermen tegelijk kijken (afhankelijk van je plan).
The number of devices on which you may simultaneously watch is limited. Go to the change plan information in the "Your Account" page to see the number of devices on which you may simultaneously watch. The number of devices available for use and the simultaneous streams may change from time to time at our discretion.

As of 2014 Netflix has offered a family plan ($11.99) which allows 4 Netflix streams simultaneously vs regular plans ($8) which allows only 2 streams at the same time across 6 devices.
en
It depends on what "package" you are wanting to pay for. The basic package can stream only one screen at a time(7.99 a month). Standard package streams two screens at a time (8.99 a month). Premium package streams four screens at a time (11.99 a month). If you go to the Netflix website and click on "start your free month" it takes you to their different pricing plans that they have. Then you go on from there.

Netflix Account ! Get them now !

It depends on which package you have. Start reading the Terms of Use in Netflix and you'll undestand everything. For the Family Plan that cost $11.99 you're allowed to stream 4 netflix simultaneously and the regular plan $8 allow you to stream only 2 at the same time accross 6 devices

Get Free Accounts Netflix Account ! Get them now !
zie ook: https://www.quora.com/How...-simultaneously-stream-on

[ Voor 44% gewijzigd door XippIX op 05-08-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 15:12
TL;Dr

afhankelijk van je abbonement hebt je 1, 2 of 4 schermen tegelijk per account.
De profielen binnen je account zijn vooral bedoeld voor persoonlijke suggesties en het onthouden waar je was zodat je later verder kunt kijken.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-05 08:48
Ook interessant om te weten is dat blijkbaar niet alle Netflix applicaties profielen ondersteunen. Ik deel mijn account ook met mijn broer, maar hij kijkt het via de app op zijn Samsung TV. En die ondersteund dus geen keuze van profielen. Dus gebruikt die het eerste profiel. Ik heb dus dat profiel op moeten schonen en ben zelf het tweede profiel gaan gebruiken. Ik gok dat deze beperking bij meerdere apps in TV's en andere boxen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Aantal gelijktijdige streams heeft inderdaad te maken met het plan wat je afneemt van Netflix.
Handige aan de profielen is dat ieder daarmee z'n eigen kijk historie opbouwt en daarmee suggesties krijgt wat bij diegene past.

Houd er wel rekening mee dat alle profielen dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken. Daarmee vormt dit een risico als je dit deelt met derden. Zij kunnen letterlijk jouw account overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Niet online
buzzbuzz68 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:02:
Ook interessant om te weten is dat blijkbaar niet alle Netflix applicaties profielen ondersteunen. Ik deel mijn account ook met mijn broer, maar hij kijkt het via de app op zijn Samsung TV. En die ondersteund dus geen keuze van profielen. Dus gebruikt die het eerste profiel. Ik heb dus dat profiel op moeten schonen en ben zelf het tweede profiel gaan gebruiken. Ik gok dat deze beperking bij meerdere apps in TV's en andere boxen zit.
ja dit heb ik dus ook, erg irritant van die Samsung app. Heb je ook gele ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:02
App op Samsung tv ondersteunt geen profielen? Bij mij wel hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

XippIX schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:52:
[...]

ja dit heb ik dus ook, erg irritant van die Samsung app. Heb je ook gele ondertiteling?
misschien ff updaten? Ik heb 2 samsung tv's en kan bij allebei profielen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-05 08:48
thejoker80 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

misschien ff updaten? Ik heb 2 samsung tv's en kan bij allebei profielen kiezen.
Zal ook wel aan het model(jaar) liggen. Volgens mij heeft hij 'm up-to-date. Maar ik zal het hem in ieder geval zeggen. Maar dan nog zullen er toestellen zijn waar dit dus niet kan. Goed om te beseffen dat die dan alleen maar het eerste profiel kunnen gebruiken. En als je er daar per ongeluk meer van hebt moeten die dat dus delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoVS
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp zit het dus zo ; standard laat 2 streams toe op 1 account, het maakt niet uit of je andere profielen gebruikt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 01:15

Mx. Alba

hen/die/zij

Er is al een Netflix topic waarin deze vraag gesteld had kunnen worden. Bovendien is de vraag ondertussen beantwoord dus kan deze wel dicht.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.