Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Cherry mx switches (brown / red ) ik zoek deze switches ter vervanging van mijn huidige omdat er drinken overheen is gekomen.
Wat is je budget? Mijn budget ligt rond de 50 euro, dit is voor switches alleen en heb zelf het gereedschap ervoor. het type wat ik zoek heeft geen led.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Cherry mx switches die passen op een CM quickfire xt ( brown switch op t moment.)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik het voornamelijk om te gamen FPS , MOBA MMO en te browsen op het web.
Eventueel zou een donor toetsenbord ook kunnen , graag jullie mening hierover.
Mijn excuses voor weinig informatie, dit is nog allemaal relatief nieuw voor mij en hoop door mijn vraag meer te leren of tips te krijgen over dit onderwerp.
Als er vragen zijn mag een DM of reactie hierop altijd , eventuele tips of tricks van andere gebruikers stel ik zeer op prijs.
Met vriendelijke groet,
Biscuit.
Ik zoek een?
Cherry mx switches (brown / red ) ik zoek deze switches ter vervanging van mijn huidige omdat er drinken overheen is gekomen.
Wat is je budget? Mijn budget ligt rond de 50 euro, dit is voor switches alleen en heb zelf het gereedschap ervoor. het type wat ik zoek heeft geen led.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Cherry mx switches die passen op een CM quickfire xt ( brown switch op t moment.)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik het voornamelijk om te gamen FPS , MOBA MMO en te browsen op het web.
Eventueel zou een donor toetsenbord ook kunnen , graag jullie mening hierover.
Mijn excuses voor weinig informatie, dit is nog allemaal relatief nieuw voor mij en hoop door mijn vraag meer te leren of tips te krijgen over dit onderwerp.
Als er vragen zijn mag een DM of reactie hierop altijd , eventuele tips of tricks van andere gebruikers stel ik zeer op prijs.
Met vriendelijke groet,
Biscuit.
Rampage