Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ga zelf binnenkort naar New York zelf ben ik van plan een gtx 1070 gaming x of seahawk x te kopen. Zelf heb ik opgemerkt dat de vs veel goedkoper is. Heeft iemand enig idee wanneer men invoerrechten moet betalen en hoe ze de waarde betalen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zelf heb ik gevonden dat ik 430 euro mee mag nemen vanuit het buitenland naar de EU zonder extra kosten, maar niet hoe de waarde wordt betaald en of je dit kan omzeilen als het net iets meer is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:33

GforceNL

Out of memory....

De waarde moet je aantonen door een factuur te le laten zien.

Meer info vindt je over de site van de belastingdienst (ze maken zelfs reclame met een app hiervoor in de vakantie tijd)

Hoe je dat omzeilt mag hier denk ik niet besproken worden.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En vergeet niet dat prijzen in de VS nog exclusief btw zijn. Dat wil je er dus nog bij optellen. En je kunt geen garantie krijgen zonder naar de winkel te vliegen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nope, dat is dus niet de bedoeling hier. Gewoon netjes aangeven en de invoerrechten betalen. Zie verder Het algemeen beleid #verboden.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 04-08-2016 21:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.