In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
( Ja echt waar
/me Abarth pakt z'n agendaOp woensdag 27 juni 2001 01:56 schreef HBM het volgende:
Helemaal mee eens
( Ja echt waar, een complimentje van mij aan de crew )
Even een gedenkwaardig moment opschrijven
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
ik vind het ook schitterend, echt SUBLIEM dat de inhoud van huiskamer ook niet in de ACTIVE TOPICS zichtbaar is.
HULDE HULDE!!!
Das gewoon een bug omdat in de GC fora nog niet gezocht kan wordenOp woensdag 27 juni 2001 02:21 schreef Lordy79 het volgende:
toevoeging:
ik vind het ook schitterend, echt SUBLIEM dat de inhoud van huiskamer ook niet in de ACTIVE TOPICS zichtbaar is.
HULDE HULDE!!!
* Grrrrrene is niet de bedenker van HK ofzo, maar is toch blij met het compliment
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
THAT IS NOT A BUG, THAT IS A FEATURE!Op woensdag 27 juni 2001 02:26 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Das gewoon een bug omdat in de GC fora nog niet gezocht kan worden
Please, laat het zo... dat scheelt zoveel onzin... W&L staat er trouwens wel bij hoor...
Klopt, want die is voor iedereen beschikbaar.. Met CG bedoelde ik dus idd SG, NST & HK, maar CG was net een stukje korterOp woensdag 27 juni 2001 02:36 schreef Lordy79 het volgende:
[..]
W&L staat er trouwens wel bij hoor...
Owkay.. sorryOp woensdag 27 juni 2001 03:39 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Klopt, want die is voor iedereen beschikbaar.. Met CG bedoelde ik dus idd SG, NST & HK, maar CG was net een stukje korter
Verwijderd
En dat te bedenken dat alleen de echte Die Hards met meer dan 150 tech-post in de HK mogen.Lordy79 schreef op woensdag 27 juni 2001 01:41 het volgende:
Het is misschien een beetje overdreven, maar ik wilde de crew bedanken voor het openen van de huiskamer. Eindelijk het kaf van het koren gescheiden. Alle rommel in de huiskamer zodat de rest rommel-vrij is.
Korter ja, maar je bedoeld waatschijnlijk GCOp woensdag 27 juni 2001 03:39 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Klopt, want die is voor iedereen beschikbaar.. Met CG bedoelde ik dus idd SG, NST & HK, maar CG was net een stukje korter
There is no art to find the minds construction in the face
In het begin had ik nog wat me bedenkingen, maar ik ben nu 180 graden gedraaid
De islam kan uw vrijheid schaden
Ja wrijf het er nog maar ff in.Op woensdag 27 juni 2001 10:20 schreef Gordijnstok het volgende:
De Huiskamer heeft iig een hoog erotiek gehalte
* Artwido mag nog niet in de HK.
Verwijderd
Waar het hart van vol is.Op woensdag 27 juni 2001 10:20 schreef Gordijnstok het volgende:
Aan de andere kant heb ik nog steeds mijn bedenkingen en bezwaren tegen het systeem an sich. Maar we hebben de stijdbijl daarover begraven, en dat moet zo blijven.
Vandaar dat je het toch nog maar een keer meldt, of niet? Omdat de bijl begraven is...Op woensdag 27 juni 2001 10:32 schreef zeef het volgende:
Aan de ene kant ben ik het wel met jullie eens, en is het een leuke extra.
Aan de andere kant heb ik nog steeds mijn bedenkingen en bezwaren tegen het systeem an sich. Maar we hebben de stijdbijl daarover begraven, en dat moet zo blijven.
Bedenkingen en bezwaren zijn alleen aanwezig bij de mensen die de HK nog niet inkunnen en niet weten hoe ze aan genoeg nuttige poasts kunnen komen om er wel in te kunnen.
Vreemd, valt wel op.
Is toch ook een beetje logisch.Op woensdag 27 juni 2001 10:55 schreef obsidian het volgende:
Bedenkingen en bezwaren zijn alleen aanwezig bij de mensen die de HK nog niet inkunnen en niet weten hoe ze aan genoeg nuttige poasts kunnen komen om er wel in te kunnen.
Vreemd, valt wel op.
Huiskamer wordt gezien als leuk extra'tje.
Er word je een vette vis voor gehouden die je alleen krijgt als je genoeg hebt gepost.
Ja sommige proberen nu er alles aan te doen om ook in de HK te mogen posten.
* Artwido heeft aan SG wel genoeg.
Wel wat denk je zelf. Als iedereeen hosanna mag roepen is het mij dan niet toegestaan om dat niet te doen ? Ik wil uitdrukkelijk niet de discussie weer oprakelen, want dat hebben we idd al genoeg gedaan.Op woensdag 27 juni 2001 10:55 schreef obsidian het volgende:
[..]
Vandaar dat je het toch nog maar een keer meldt, of niet? Omdat de bijl begraven is...
Vreemd, valt wel op.
Damn, nog 33 dagen wachtenOp woensdag 27 juni 2001 10:20 schreef Gordijnstok het volgende:
Wees blij! Ik mag nooit meerOp woensdag 27 juni 2001 11:08 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Damn, nog 33 dagen wachten
Maar de HK is idd een leuk initiatief.
It seemed like a good idea at the time
Nou, je kunt nu wel gaan zeggen van: die heeft het bed8.. of deze etc.Op woensdag 27 juni 2001 12:57 schreef Strumxector het volgende:
Wie heeft de HK eigenlijk bedacht?
Maar toen het oude OF wegging (
En de smoesjes dat daar alleen maar kinderen rondlopen die hebben we nu al genoeg gehoord. Voor onzin heb je geen leeftijdsgrens nodig. En serieuze discussies kom je in SG en de HK toch ook niet echt snel tegen dus.... Ik zie niet waarom het gedoe om de HK allemaal nodig is. Er word helemaal niets voor je neus gehouden. We adverteren toch niet met de HK en SG. Het is zelfs zo dat ze niet eens zichtbaar zijn als je nog niet geregistreerd bent. Dus wat is dan de reden dat je hier komt?
Fun while it lasted: World Community Grid!
Tegen de mensen die zeiken dat ze niet in de HK kunnen en hier alleen maar komen voor SG en de HK. En mijn verhaal is duidelijk genoeg denk ik hoor.Op woensdag 27 juni 2001 13:12 schreef saviour het volgende:
[..]
Waar heb je het over? En tegen wie
Doen we ook dingen tegen. Waarschuwingen geven, preventief het recht tot de HK ontnemen, enz.Op woensdag 27 juni 2001 13:18 schreef scorpionv het volgende:
Okay, hier de eerste negatieve reactie. De huiskamer is toppie, MAAR. Er zijn mensen die zonodig eerst 150 posts bullshit moeten posten om ook in de huiskamer te mogen komen. Dat geeft ook forumvervuiling. Kan de postteller niet gereset/verlaagd worden van mensen die dit wel heeeeel opvallend doen? Dat zal ze leren
Het heeft wel degelijk onze aandacht.
Aannames zijn fataal.
Volgens mij had jouw reactie niet gehoeven, maar goed.Op woensdag 27 juni 2001 13:22 schreef obsidian het volgende:
[..]
Tegen de mensen die zeiken dat ze niet in de HK kunnen en hier alleen maar komen voor SG en de HK. En mijn verhaal is duidelijk genoeg denk ik hoor.
Aah, thats great. Ik erger me af en toe groen als ik in 3 threads achter elkaar een onzinnig reply zie van dezelfde persoon.Op woensdag 27 juni 2001 13:24 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Doen we ook dingen tegen. Waarschuwingen geven, preventief het recht tot de HK ontnemen, enz.
Het heeft wel degelijk onze aandacht.
Chapeau!
Nieuw, nu met Twitter
Hehe... dat is bij al mijn postings zo.Op woensdag 27 juni 2001 13:27 schreef saviour het volgende:
[..]
Volgens mij had jouw reactie niet gehoeven, maar goed.
Hmmz, let me think.Op woensdag 27 juni 2001 08:03 schreef havana het volgende:
Dank u, dank u wel voor dit applaus.. benk heel blij mee...
F.v.Fleppenstein, ome henk cd 6 ( Gauwe sucesse, heb ik ook )
Ontopic :
Idd, goed idee die huiskamer..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
En dat terwijl jij al lang in de HK mag posten.Op woensdag 27 juni 2001 13:39 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehe... dat is bij al mijn postings zo.
Haha ROTFLOL, dit is 1 van de betere.Op woensdag 27 juni 2001 13:54 schreef Artwido het volgende:
[..]
En dat terwijl jij al lang in de HK mag posten.
Ehhh, ik ben net uit de crew joh, ik was GM.Op woensdag 27 juni 2001 13:55 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Haha ROTFLOL, dit is 1 van de betere.Obsidian for HK-modje!
Nee hoorOp woensdag 27 juni 2001 13:39 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehe... dat is bij al mijn postings zo.
Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt.
?? Hold your horses. Lees even wat verder dan je muis lang is. Ik beaam dat het een leuke extra is. Dat hebben jullie idd goed bedacht. TevredenOp woensdag 27 juni 2001 13:08 schreef obsidian het volgende:
<knip> heel boos verhaal
Komt door de warmteOp woensdag 27 juni 2001 14:35 schreef zeef het volgende:
[..]
?? Hold your horses. Lees even wat verder dan je muis lang is. Ik beaam dat het een leuke extra is. Dat hebben jullie idd goed bedacht. Tevreden??
Ik weet het ja, ik heb alleen niet het hele verhaal gevolgd.Op woensdag 27 juni 2001 14:01 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ehhh, ik ben net uit de crew joh, ik was GM.
Kom, dan gaan we naar de HK en nemen we een paarOp woensdag 27 juni 2001 14:40 schreef obsidian het volgende:
[..]
Komt door de warmte
tegen de warmte, dat zal ons zeker goed doen Doen we.Op woensdag 27 juni 2001 14:43 schreef zeef het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we naar de HK en nemen we een paar [afbeelding] tegen de warmte, dat zal ons zeker goed doen
Hey maarreh waarom vind je hk en sg eigenlijk stom, als ik alle techfora heb gehad, ga ik er altijd die onzinnige betogen lezen, en als ik een leuke belevenis of mededeling heb dan post ik hem ook. Het is gewoon zo dat GoT gewoon roeld, als is het op dat moment alleen maar onzin. Als het maar niet op de tech fora komt.
Greetingz,
Maar idd, 'we' zijn blij dat jullie het een goed 'idee' vinden.
De mensen die hier uiteindelijk 'verantwoordelijk' (als in: die aan de ideeën hebben gewerkt) voor zijn, zijn voor veel mensen anoniem, maar zelf ervaren ze de schouderklopjes zeker wel. Dat weet ik zeker.
Dus namens deze mensen: Alsjeblieft, en dankjewel voor de complimenten