De laatste alinea in het artikel https://tweakers.net/nieu...j-pokemon-go-spelers.html heeft geen enkele relatie met het artikel.
Sommige websites maken van die tweet een volledig nieuwsbericht...
Dat vond ik wat veel van het goede, maar het is wel relevant met betrekking tot Pokémon Go, dus toegevoegd aan het artikel.
Het staat niet voor niets onderaan, want inderdaad, met het nieuwsfeit over de legendaries heeft het niets te maken. Als extra toevoeging lijkt het mij niet storend.
Het staat niet voor niets onderaan, want inderdaad, met het nieuwsfeit over de legendaries heeft het niets te maken. Als extra toevoeging lijkt het mij niet storend.
[ Voor 8% gewijzigd door Xtuv op 04-08-2016 15:19 ]
Pokémon Go is een gratis app. In hoeverre levert dat voor de App Store en dus voor Niantic geld op? Er zitten na mijn weten geen adds in.Xtuv schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:18:
Sommige websites maken van die tweet een volledig nieuwsbericht...Dat vond ik wat veel van het goede, maar het is wel relevant met betrekking tot Pokémon Go, dus toegevoegd aan het artikel.
In-app-aankopenrens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Pokémon Go is een gratis app. In hoeverre levert dat voor de App Store en dus voor Niantic geld op? Er zitten na mijn weten geen adds in.
Was er niet van op de hoogte dat in Pokemon Go ook in-app-aankopen zaten. Het is helder nu.Xtuv schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:21:
[...]
In-app-aankopenDat zal ik voor de duidelijkheid nog even toevoegen.