Beste leden,
Momenteel ben ik aan het kijken wat een goede mediaplayer zou kunnen zijn voor mijn slaapkamer.
Ik kwam hierbij uit bij de Nvidia Shield TV. Ik zag namelijk dat het mogelijk is om Plex Media Server erop te laden draaien.
Bedoeling echter was eerst om een NAS systeem te halen om daarop Plex te draaien en dan content te versturen naar mijn Chromecast.
Zijn er hier zelf ook leden die gebruik maken van de Nvidia Shield TV?
En zou de HDD ook vervangen kunnen worden voor een SSD?
Momenteel ben ik vooral aan het brainstormen wat het beste is om PLEX 24/7 te laten draaien, mijn huidige computer aan laten staan is echter geen optie omdat het een lawaai maakt.
Ook zie ik dat het met de Raspberry PI mogelijk is om Plex Media Server te draaien.
Wat zouden jullie kunnen aanbevelen?
Alvast bedankt!
Update
Ik heb nog even verder gekeken voor een eventuele NAS (DS116)
https://www.paradigit.nl/...116/20789958/product/3102
Hier zou ik in principe ook Plex op kunnen draaien.
Zou ik hem dan nog in een opstelling kunnen krijgen zodat als er 1 van de schijven uitvalt backup op de andere schijf staat?
Momenteel ben ik aan het kijken wat een goede mediaplayer zou kunnen zijn voor mijn slaapkamer.
Ik kwam hierbij uit bij de Nvidia Shield TV. Ik zag namelijk dat het mogelijk is om Plex Media Server erop te laden draaien.
Bedoeling echter was eerst om een NAS systeem te halen om daarop Plex te draaien en dan content te versturen naar mijn Chromecast.
Zijn er hier zelf ook leden die gebruik maken van de Nvidia Shield TV?
En zou de HDD ook vervangen kunnen worden voor een SSD?
Momenteel ben ik vooral aan het brainstormen wat het beste is om PLEX 24/7 te laten draaien, mijn huidige computer aan laten staan is echter geen optie omdat het een lawaai maakt.
Ook zie ik dat het met de Raspberry PI mogelijk is om Plex Media Server te draaien.
Wat zouden jullie kunnen aanbevelen?
Alvast bedankt!
Update
Ik heb nog even verder gekeken voor een eventuele NAS (DS116)
https://www.paradigit.nl/...116/20789958/product/3102
Hier zou ik in principe ook Plex op kunnen draaien.
Zou ik hem dan nog in een opstelling kunnen krijgen zodat als er 1 van de schijven uitvalt backup op de andere schijf staat?
[ Voor 16% gewijzigd door Krishh op 04-08-2016 18:46 ]