Toon posts:

Epox 8K7A(+)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die hem hebben, en bevalt die je een beetje. Ben ook van plan om deze te nemen, maar ik ben nog nie genoeg overtuigd. :)

alvast bedankt

Verwijderd

Ik ga em zaterdag halen , zaterdag avond kan ik je er meer over zeggen , Kijk ook is naar de review op http://www.socketa.com :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ze zijn heel goed, dus koop hem maar...

Verwijderd

Hij loopt echt super, je kan echter beter geen SB Live! erop knallen. Maar voor de rest....da bomb!

Verwijderd

Heb 'm sinds een tijdje. Tot nu toe geen problemen, lijkt zeer stabiel. Heb ook nog geen rare dingen gedaan, oc enz. dus daar kan ik weinig over zeggen

Verwijderd

misschien kunnen jullie een 8K7A(+) topic maken?? net zoals die radeon dingen in V&B?? zijn veel mensen met zo'n plank volgens mij!

en nee ik heb er geen.. ik heb PIII :)

Verwijderd

[quote]Op donderdag 12 juli 2001 12:33 schreef limp_bizkit het volgende:
misschien kunnen jullie een 8K7A(+) topic maken?? net zoals die radeon dingen in V&B?? zijn veel mensen met zo'n plank volgens mij!

en nee ik heb er geen.. ik heb PIII :)
[/quote

op zich een goed idee, heb dat ding ook kan nog wel wat tips gebruiken!! ik doe mee (voor de leech voornamelijk dan, excuus)

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 12:44 schreef Dollardrules het volgende:
op zich een goed idee, heb dat ding ook kan nog wel wat tips gebruiken!! ik doe mee (voor de leech voornamelijk dan, excuus)
dat bedoel ik! en kijk in PM&G.. daar staan kei veel van die topics voor deze plank.. maak dan gelijk 1 grote :)

Verwijderd

Check mn specs :)
Pagina: 1