Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Huawei.
Wat is je budget?
Tussen de 400 en 700 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard dagelijks gebruik van een student, maar ook veel om foto's te maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Huawei P9 Plus en Ascend Mate 8. Ik kan zelf echt geen keuze maken.
Welke vragen heb je hier nog over?
De telefoon gaat mee op buitenlandse stage, dus eigenlijk zou het een niet al te dure moeten zijn. Maar een goede camera is natuurlijk wel zo relaxt om goede fotos te maken. Zit er veel verschil tussen de P9 Plus en Ascend Mate 8 qua camera? Hierbuiten zijn ze vrijwel identiek.
Ik zoek een?
Huawei.
Wat is je budget?
Tussen de 400 en 700 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard dagelijks gebruik van een student, maar ook veel om foto's te maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Huawei P9 Plus en Ascend Mate 8. Ik kan zelf echt geen keuze maken.
Welke vragen heb je hier nog over?
De telefoon gaat mee op buitenlandse stage, dus eigenlijk zou het een niet al te dure moeten zijn. Maar een goede camera is natuurlijk wel zo relaxt om goede fotos te maken. Zit er veel verschil tussen de P9 Plus en Ascend Mate 8 qua camera? Hierbuiten zijn ze vrijwel identiek.