Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:47
Hi allemaal!

Voor een klant heb ik het een en ander aan onderdelen vervangen. Nu heb ik dus een reset uitgevoerd (geen factory), maar ik mis nu zijn originele wallpaper. In Gallerij gekeken, maar daar zag ik ook niks staan.

Nu heb ik voordat er een reset is gedaan alles gekopieerd naar de computer (als backup).

Hoewel heel veel websites zeggen dat ik naar /system/framework/0 etc moet gaan, kan ik zelfs /system niet vinden...

Iemand een idee waar dit te vinden is?

P.S. net telefoon aangesloten en rechtstreeks naar het toestel zelf zie ik ook geen /system :(

Alle reacties

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je hebt het met bijvoorbeeld ES file explorer of Root Explorer geprobeerd?

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:47
Momus schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:53:
Je hebt het met bijvoorbeeld ES file explorer of Root Explorer geprobeerd?
Dat gaat helaas niet aangezien er nu een "officiële wallpaper" op staat vanwege de reset.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Knamix schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:19:
[...]
Dat gaat helaas niet aangezien er nu een "officiële wallpaper" op staat vanwege de reset.
Zijn originele wallpaper kan overal staan, wellicht heeft hij deze gewoon van internet afgehaald en vanuit daar toegevoegd als wallpaper. Ik ben dan ook bang dat je deze niet meer terug gaat vinden.

Waarom moet de wallpaper zo nodig teruggezet worden?

Overigens is het logisch dat je /systeem niet kan zien vanaf een computer, aangezien dat de systeempartitie is en die is standaard afgeschermd.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Knamix schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:19:
[...]

Wat heeft de file explorer met de wallpaper te maken?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wallpapers kunnen ook prima in de gallery staan. Er is geen vaste locatie voor als je zelf een wallpaper instelt. Het is maar net waar je deze zelf neerzet.
Pagina: 1