Gisteren mijn nieuw Mobo Asus Z-97 PRO gamer aangekregen. Alles uit oud mobo gehaald en lekker rustig en voorzichtig alles in het nieuwe mobo installeren. Alles verliep zonder problemen. Alleen de USB 3.0 van het front panel van de kast wilde er niet zo goed in. Gezien de connector uit 2 rijen bestaat met slechts 1 connectie aan de buitenkant en een gleufverbinding, is het onmogelijk om de connecter er verkeerd in te drukken. Omdat ik wel wat weerstand voelde, stopte ik met doorduwen, de connector zat toen nog niet halverwege de socket. Ik haalde hem eruit en zag dat de enkele pinnen aan de buitenkant reeds geplooid en 1 zelfs al afgebroken was
Op zich heb ik die USB 3.0 poorten niet nodig, heb de connector niet terug erop gezet. Heb de PC nog niet opgestart, dat is voor deze avond. Maar ik zit er wel mee verveeld, omdat ik wel voorzichtig ben geweest maar ik weet ook als ik dit terug opstuur dan men de fout bij mij zal leggen, dus dat heeft weinig zin?
Op zich heb ik die USB 3.0 poorten niet nodig, heb de connector niet terug erop gezet. Heb de PC nog niet opgestart, dat is voor deze avond. Maar ik zit er wel mee verveeld, omdat ik wel voorzichtig ben geweest maar ik weet ook als ik dit terug opstuur dan men de fout bij mij zal leggen, dus dat heeft weinig zin?