Tips voor goede local 2-player co-op PC adventure games?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-04 11:51
Beste iedereen,

Ik heb een tijdje geleden een game-pc samengesteld en nu wil ik graag met mijn kleine broertje games spelen die je samen tegelijk kunt spelen (geen split screen). Ik ben al een tijdje aan het zoeken, vooral op YouTube ,maar kom niet iets echt vets tegen. Ik heb te weinig kennis denk ik, want ze moeten toch bestaan lijkt me?

Deze kwam ik dan wel tegen ''Brothers: a tale of two sons'' YouTube: LETS GO ON A JOURNEY BROS! - Brothers: A Tale Of Two Sons: Gameplay ...
maar die schijnt dan niet echt ''2-player'' te zijn. Maar zoiets lijkt me dus heel cool om samen te doen.

Weet iemand leuke spellen die je wel met z'n 2 kunt spelen? Een spel waar je samen op pad gaat om dingen te onderzoeken /verslaan. Liefst geen chaotische spellen waar je overal effecten/kogels door het beeld ziet vliegen waardoor je zelf niet meer weet waar je bent. :+

Alle hulp is welkom, wil zo graag eindelijk een leuke 2-player game spelen.

Alvast mijn dank hiervoor!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

http://www.co-optimus.com/system/4/pc.html

Filter op couch Coop en je hebt een lijstje mogelijkheden. Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185331

Je bent opzoek naar een 2-player game voor op 1 PC? Die zijn er bijna niet of je moet naar de klassieke games zoeken! Een goed voorbeeld hier op wiki: Wikipedia: Gorillas (video game)
Game uit 1991. Wel leuk spelletje, gameplay lijkt beetje op angry birds, maar toch anders.

Waarom geen 2de pc aanschaffen? Dan is deze wel de beste:
https://www.gog.com/game/...inal_sin_enhanced_edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
Bedankt voor de reacties, Helaas zit er niets bij, als ik zoek met filter genre adventure kom ik op maar 3 games uit, die helaas ook niet mijn smaak zijn. Iemand anders nog tips?

@ fixus, bewust voor 1pc gekozen, gezelliger op 1 scherm n bovendien geen geld meer voor 2e pc vandaar

• Da Queen
niemand?

ik heb in ieder geval Trine 1/2/3 gevonden voor andere liefhebbers~. Leuke games!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Je zou nog kunnen kijken naar emulatie van Wii spelen door Dolphin. Er zijn zat Mario games waarbij je daadwerkelijk met 2 spelers tegelijk zonder splitscreen bezig bent.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:21
Trine is inderdaad wel een aanrader :)
Vroegah speelde ik ook wel Lego Star Wars met 2. Geen split screen, je moet samen wandelen in dezelfde richting. Het is wel meer een vecht spel dan een wereld ontdek-spel.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 802371

Heroes of might and magic. Moet je wel van TBS games houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 10:41
Het is niet de stijl die je zoekt w.s. maar misschien lijkt het je wel leuk.
YouTube: 1001 spikes part 1 2 player
of
YouTube: Bionic Commando Rearmed PC \[ Gameplay ] Co-op ( 2 players ) con TPG

Was de eerste hit op de lijst hieronder, 2e is ook zoiets maar dan wat flashier/drukker. De rest van de lijst niet bekeken.
http://pcgamingwiki.com/wiki/List_of_Local_Multiplayer_Games

[ Voor 16% gewijzigd door Sunrise op 12-08-2016 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319464

Bubble bobble en golden axe. Mijn favoriete multiplayer spel met mojn broertjes op de 286 begin jaren 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:08

Soggney

Zeekomkommer

blobby volley en de meeste lego games.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Lara croft and the guardian of light misschien?
Weet alleen niet of dat splitscreen gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ik ben erg weg van Divinity: Original Sin... kan je samen spelen, zowel online, local als split-screen. Je speelt als team of los van elkaar als je gewoon allebei een ander gebied in gaat. Plus, je ontwikkeld je eigen character zoals jij wilt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-04 17:01
Vroeger veel JazzJackRabbit 2 gespeeld. Betwijfel of je die nog onder een modern OS draaiend kan krijgen.

Anders zijn leuke opties Titan Quest: The Immortal Throne, BattleBlock Theatre, Risk of Rain, Dungeon Defenders2.

Van deze games is Battleblock Theatre wel de leukste vind ik. singleplayer niet, maar de multiplayer is geweldig.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51

hellknight

Medieval Nerd

de diverse Worms games kunnen ook couch coop en versus

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 13:40
Metal Slug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
Super bedankt iedereen, zitten wel enkele games tussen die ik ga kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

- Alle Lego Games op de pc, fun en geschikt voor jongere spelers
- Borderlands 2 kan ook met wat futselen werken (minder geschikt voor jonge spelers)
- Rocket League = super fun maar je moet met 2 controllers spelen, kb+m werkt niet
- Rayman Legends
- guardian of light - tomb raider

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:18

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Ik speel al een poosje met mijn vrouw 'Lovers in a Dangerous Spacetime' erg leuk spel. (Tevens zit deze in de huidige humble bundle voor weinig ;))

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:28
Sonic All Star Racing (Transformed) is heel erg leuk om samen te doen of gewoon Fifa kan ook prima. Mijn favoriete local co-op zijn hierboven al genoemd: Lara Croft (Temple of Osiris & Guardian of Light), Lego games, Trine 1/2/3 en Rayman Legends. Dat zijn wel de toppers om lekker op elkaar te kunnen schelden.
Pagina: 1