Hallo forum bezoekers van tweakers.
Ik zelf heb niet veel verstand ervan en na weken kijken op het forum vind ik het nog moeilijk op de goeie componeten bij elkaar te zoeken. En daarom vraag ik om jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Speel voornamelijk alleen games , dus niet nodig voor streamen of videobewerking etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs wat het ongeveer mag kosten is +-1500€/1800€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de pc zelf al het randapparatuur heb ik zoals muis ,beeldscherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet zo moeilijk , of om het geluid wat er vanaf komt ,het gaat me om de prestaties van de pc.en hoe die eruit ziet . zoals je ziet heb ik een open kast met rood en zwart .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou wel graag één van de nieuwe videokaarten van nvidia erin willen zoals je ziet is deze wel de juiste keus? ik ga de pc zelf niet bouwen dus wil ik deze pc laten bouwen door azerty.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb niet veel eisen , gebruik hem voornamelijk voor game.
Ik zelf heb weinig ervaring met pc bouwen , de pc die ik nu gebruik heb ik ook door hulp van het forum van tweakers laten bouwen.
Ga je overklokken?
overklokken wat is dat? haha ^^ nee ik houd het liever bij dingen waar ik verstand van hebt.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb meerdere dagen reviews gelezen en op het forum gezeten over de videokaarten natuurlijk en van alles en nog wat.
dus is de vraag is , is mijn lijstje die ik gemaakt hebt goed..?
Ik zelf heb niet veel verstand ervan en na weken kijken op het forum vind ik het nog moeilijk op de goeie componeten bij elkaar te zoeken. En daarom vraag ik om jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Speel voornamelijk alleen games , dus niet nodig voor streamen of videobewerking etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs wat het ongeveer mag kosten is +-1500€/1800€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat alleen om de pc zelf al het randapparatuur heb ik zoals muis ,beeldscherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben niet zo moeilijk , of om het geluid wat er vanaf komt ,het gaat me om de prestaties van de pc.en hoe die eruit ziet . zoals je ziet heb ik een open kast met rood en zwart .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou wel graag één van de nieuwe videokaarten van nvidia erin willen zoals je ziet is deze wel de juiste keus? ik ga de pc zelf niet bouwen dus wil ik deze pc laten bouwen door azerty.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb niet veel eisen , gebruik hem voornamelijk voor game.
Ik zelf heb weinig ervaring met pc bouwen , de pc die ik nu gebruik heb ik ook door hulp van het forum van tweakers laten bouwen.
Ga je overklokken?
overklokken wat is dat? haha ^^ nee ik houd het liever bij dingen waar ik verstand van hebt.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb meerdere dagen reviews gelezen en op het forum gezeten over de videokaarten natuurlijk en van alles en nog wat.
dus is de vraag is , is mijn lijstje die ik gemaakt hebt goed..?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 314,- | € 314,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 139,- | € 139,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 545,32 | € 545,32 |
| 1 | Corsair Graphite 780T Zwart | € 185,41 | € 185,41 |
| 1 | Cooler Master V8 GTS | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/16 | € 84,11 | € 84,11 |
| 1 | Xilence Performance C Series XP600 | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 148,83 | € 148,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.534,67 | |