_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ben nog steeds benieuwd naar ervaringen, dus hoor graag of het je bevalt!Touchdomex schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:47:
[...]
Nog niemand hierover verder zien reageren maar heb nu al een tijdje wel ervaringen met Ekomenu![]()
Heb je hier nog vragen over of ondertussen zelf ook ervaringen mee?
De recepten zelf zijn best lekker maar aantal dingen zijn vervelend maar komt ook omdat wij met 3 mensen eten. Daardoor zijn bepaalde porties er net tussenin. Zowel erboven waardoor je net zoveel krijgt als 4 personen of net te weinig omdat je krijgt voor 2 personen. Alleen bepaalde dingen in een recept. Bijvoorbeeld groentefrietjes zijn 200 gram voor 2 en 3 personen maar 4 personen krijgen wel weer voor 400 gram. Die verdeling loopt nooit helemaal lekker omdat ze veelal dingen pakken vanuit de winkel en ook met die verpakkingen.Frieda schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
Ben nog steeds benieuwd naar ervaringen, dus hoor graag of het je bevalt!
Recepten zelf zijn duidelijk en afwisselend. Je kan uiteraard kiezen uit een aantal dingen maar aangezien jij het zou doen voor een bepaald dieet is de keuze wat beperkter maar imho is het in ieder geval voor mensen die niet een specifiek dieet hebben erg prettig.
Wat prettig is dat je er niet alleen die menuboxen kan bestellen maar ook andere producten van de ekoplaza kunnen meebesteld worden.
Prijs is tjah. Echt biologisch eten is sowieso al duurder dan normaal maar het prettige is dat alles wel gegarandeerd biologisch is. Daarnaast is bijvoorbeeld het vlees wel van echt hoge kwaliteit. Dat is wel echt een verschil met een supermarkt. De groente is wisselend want wederom tis biologisch dus sommige dingen zijn niet kei lang houdbaar dus je moet daar wel rekening mee houden als je het binnen hebt. Niet alles is 3 tot 4 dagen houdbaar dus die gerechten moet je de dag van binnenkomst klaarmaken...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Yup! zo bestellen wij zuivel mee. Gewoon 2 pakken melk en 2 pakken karnemelk. Ze hebben volgens mij niet alles maar meer dan wat volgens mij de Hello Fresh heeftFrieda schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:56:
@Touchdomex dankjewel voor de uitgebreide review!ik vind dat bij de normale supermarkten ook een ding, dat je niet altijd eten krijgt dat nog lang houdbaar is, dus wat dat betreft is het niet heel anders. Ik wist niet dat je ook andere producten kan meebestellen! ik ga er toch weer eens naar kijken!
Gevulde mini-pompoenen: 1.130 gram groenten en 1 baguette van 150 gram. Verder nog pompoenpitten, creme fraîche en kaas.
Geroosterde Italiaanse kippenbout: 760 gram groenten plus 'n citroen. Geen bron van koolhydraten (je maakt puree van de bloemkool). Verder nog noten en kaas.
Linzensalade met halloumi: 600 gram groenten en fruit, plus 'n citroen, 240 gram linzen. Verder geen bron van koolhydraten. Wel nog noten en dus halloumi.
Ik vind het helemaal prima, zit echt niet te weinig groenten bij, noch teveel koolhydraten. En nee, dit heb ik er niet op uitgekozen, dit was toevallig de eerste box die ik binnen kreeg na de discussie of het gezond zou zijn of niet.
Overigens is het hier vaak wel anderhalve week houdbaar. Je moet het een beetje uitkienen, en wat dingen invriezen. Soms verpietert 'n bosuitje, en die haal ik dan zelf bij. Ook vind ik het niet erg als groenten 'n beetje verlept zijn, dat gebeurt na 'n week. Had ik maar alles binnen 3 dagen moeten eten, maar omdat ik 1-3 keer per week kook, lukt dat niet.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik heb geen aandelen of ander belang in de Krat.
Dat mag je gerust vinden.
Maar het is natuurlijk wel helemaal 2020, een mening even veel waarde toekennen als de wetenschappelijke consensus.
Het grootste voordeel is dat we makkelijk nieuwe recepten kunnen uitproberen zonder gelijk een uur in de supermarkt op zoek te gaan naar dat ene exotische ingrediënt, om vervolgens daar 5 gram van te gebruiken en de rest van de pot over een jaar weg te gooien.. met de HF box zit er gewoon een zakje met 5 gram van die exotische kruiden bij
Je merkt wel dat er een bepaalde toon zit in de gerechten. Deze week veel aardappels uit de oven die allemaal op dezelfde manier en met dezelfde kruiden gemaakt worden. Paar weken geleden was het veel vlees/pizza/anders met een bakje sla waarbij het allemaal op dezelfde manier gemaakt was met dezelfde dressing en kruiden.
Een nadeel van HF is wel plastic afval wat je hebt. Alles zit in plastic zakjes en bakjes, alleen de hele groentes (een winterpeen, een krop sla, ui, enz) zitten niet in plastic.
Voor ons is het leuk om af en toe een box te hebben, te kijken welke week ons boeiend lijkt qua gerechten en gewoon een box bestellen. Over twee weken komt er een box met een wildzwijnburger met mangochutney, en daar kijk ik nu al naar uit
7400 Wp op het dak
Zullen we de discussie dan maar begraven of het gezond/niet gezond is onderbouwd met AWM maatstaven en het hier gezellig blijven houden?lateef schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Dat mag je gerust vinden.
Maar het is natuurlijk wel helemaal 2020, een mening even veel waarde toekennen als de wetenschappelijke consensus.
Nice!
Kortom; het gaat hier om de ervaringen met maaltijdboxen, niet over hoe gezond/ongezond het is. Als je die discussie wel wil aangaan, dan kan je beter in AWM terecht
cc @Ardana
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Apart. Wij hebben nu 4 dozen van HF laten komen en alle 4 perfect ingepakt en van prima kwaliteit.PWM schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:27:
Wij proberen Hello Fresh weer.
Dit is de biefstuk
[Afbeelding]
Dit was een gerecht met garnalen
[Afbeelding]
Met rijst, die al aan het schimmelen was door het vocht van de garnalen die open waren.
Blijkbaar hebben ze het na 3 jaar nog niet voor elkaar.
Vlees prima, groentes vers en zelfs de tomaten niet te jong (en niet te oud uiteraard).
Nu zeggen 4 dozen niets op het geheel, maar wij waren juist positief verrast...
En wat zegt HF daarvan? "oeps, foutje"?
Nog afgezien van het bederf, maar wat daar door moet gaan voor biefstuk, lijkt eerder 'plakvlees', oftewel samengeperste stukjes i.p.v. één geheel.
Nu is de vraag nog wat de compensatie isMijn excuses hiervoor. Fijn dat je dit nog even aan ons wilt melden, want dan kan ik hiervoor de nodige compensatie geven en onze distributiecentrum hiervan op de hoogte stellen. Het tegoed wordt automatisch als korting op de eerstvolgende box verrekend. Als je nog een actieve kortingscode hebt staan, wordt het tegoed na de kortingsactie verrekend. Hopelijk is verder alles naar wens!
@Fly-guy ik ben 225 boxen verder en heb dit ook nog nooit gezien..
@ehtweak dat zullen waarschijnlijk 'biefstuk-puntjes' zijn.
What's in the case?
Oeps... moet eerlijk zeggen dat ik 6 jaar HF heb gehad, maar dit echt nog nooit gehad heb...PWM schreef op maandag 2 november 2020 @ 09:27:
Wij proberen Hello Fresh weer.
Dit is de biefstuk
[Afbeelding]
Dit was een gerecht met garnalen
[Afbeelding]
Met rijst, die al aan het schimmelen was door het vocht van de garnalen die open waren.
Blijkbaar hebben ze het na 3 jaar nog niet voor elkaar.
Wel eens een overrijpe avocado, of 'n ui die van binnen rot was, maar zo ernstig nog nooit.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Maar dat je hier een compensatie voor krijgt van €6.03, totaal (wij bestellen voor 4 personen dus ~16,- per dag), is dan wel weer reden om er mee te stoppen.
Same here, was je doos beschadigd? (garnalen) Verder heb ik nog wel best vaak bij HF gehad dat er ingredienten missen. Vaak net die dingen die je niet (voldoende) in huis hebt.Ardana schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:51:
[...]
Oeps... moet eerlijk zeggen dat ik 6 jaar HF heb gehad, maar dit echt nog nooit gehad heb...
Wel eens een overrijpe avocado, of 'n ui die van binnen rot was, maar zo ernstig nog nooit.
Sinds een half jaar Marley Spoon en ben er echt blijer mee. Betere recepten als in gevarieerder en spannender.
Uberhaupt een vergoeding voor een volgende bestelling, ipv gewoon geld terug.PWM schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:14:
Nouja, soms heb je pech, kan gebeuren. Maak ik me ook niet heel erg druk om.
Maar dat je hier een compensatie voor krijgt van €6.03, totaal (wij bestellen voor 4 personen dus ~16,- per dag), is dan wel weer reden om er mee te stoppen.
Ik zou hier dus nooit mee akkoord gegaan zijn. De kans op kruisbesmetting is enorm met die open garnalen. Ik zou serieus volledige bedrag terug eisen.PWM schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:14:
Nouja, soms heb je pech, kan gebeuren. Maak ik me ook niet heel erg druk om.
Wij hebben zelf in het verleden heel lang de streekkrat gehad (volgens mij nu op gegaan in de krat). We waren er erg tevreden over, nooit echt issues gehad.
Nu zijn we onderdeel van een coöperatieve bioboerderij, hierbij krijgen we iedere week een deel van de oogst en dit zijn meer groenten dan wij met 3 (of zelfs met 4) op krijgen.
Enige wat ik jammer vind aan al die boxen, is dat er vrij weinig echt leuke vegan dingen komen...
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Groente kennen ze bij MS blijkbaar niet, dat is wel de grootste klacht. Ik heb de twee dozen (met 3x 2 maaltijden) door hun laten kiezen en veel verder dan een paprika of tomaat kwamen ze niet. Te weinig en te saai.
Ook waren de gerechten zelf vrij fantasieloos en weinig verrassend.
De manier van verpakken beviel ook niet. Dat is het gevolg van niet een eigen bezorgdienst hebben (bezorgen is daardoor ook minder), maar ik heb liever het systeem van HF dat alles, vers en verpakte, in 1 zak zit en niet per maaltijd een zak met de helft en de rest in een icepack achtige verpakking waardoor je er alles bij elkaar moet zoeken.
En wat ik echt miste waren de A4tjes met het recept die HF bij je dozen levert. Nu alles via de telefoon moeten doen en dat is het toch echt niet.
Voor ons staat HF toch echt met kop en schouders boven MS.
Incidenteel, zoals straks de kerstweek, sla ik een week over. Heel af en toe ontbreekt er een ingrediënt, waarna je na melding daarover het geld terug krijgt. Tot nu toe gelukkig nooit een ingrediënt dat ik niet kon weglaten of vervangen door wat anders. Je ontdekt het immers meestal pas tijdens het koken en dan nog ff snel een bakje room kopen zit er niet in..
Toen het nog weg warm was (vroegah
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Gewoon een keer proberen, wat kan er mis mee gaan?HollowGamer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:52:
Sorry voor de bump, ik ben ook aan het denken om eens te kijken naar maaltijdboxen. Minn koken is erg basic en ik zou weleens iets anders willen eten dan normaal. HF lijkt interessant, maar ik moet eens gaan vergelijken. Ben wel bang dat het allemaal drukker is nu door de corona? Bestellen jullie nog steeds en wat zijn jullie recente ervaringen ermee?
Zoek wel even, als je ze al niet hebt, voor een leuke kortingscode. Dan wordt het nog leuk betaalbaar ook.
Ik heb inmiddels voor één week besteld, met kortingscode.Fly-guy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:52:
[...]
Gewoon een keer proberen, wat kan er mis mee gaan?
Zoek wel even, als je ze al niet hebt, voor een leuke kortingscode. Dan wordt het nog leuk betaalbaar ook.
Moet wel opletten wanneer ik moet opzeggen, want het wordt elke week automatisch verlengd.
Bevalt op zich prima, elke week keuze uit 12 gerechten (met altijd wel keuze uit vega en vis, soms ook vegan of arm aan koolhydraten).
Bezorging is buiten de randstad wel alleen op maandagavond. Vroeger door PostNL Food, en nu inmiddels door Trunckers (of zoiets). Alles is per maaltijd verpakt in een papieren zak, en er zitten twee coolpacks in de doos (ijs in een soort van papieren zakje).
Recepten staan op een kaart op A5 formaat, je kunt gratis een map krijgen waar je ze in doet, en als je via whatsapp een foto stuurt van je volle map, krijg je bij je volgende bestelling een nieuwe. Wij hebben inmiddels 3 mappen aan recepten vol.
Maaltijden zijn soms wat simpel, maar over het algemeen lekker, en niet te ingewikkeld. Wij hebben de 2 persoons-box en daar eet ook ons zoontje van 1,5 van mee.

[ Voor 10% gewijzigd door TheFes op 09-12-2020 14:44 ]
In een eerder gerecht miste er een paprika. Niet erg als ik zelf boodschappen doe, maar wel als je een complete maaltijd verwacht. Wat erger is: ze willen geen geld teruggeven voor hun fout. Slechts EUR 3,60 voor de paprika en de paar korrels rijst, als tegoed voor een volgende bestelling die nooit meer zal komen.
ik krijg al een tijdje woensdags geleverd, dinsdags begin van de avond een SMS met tracking, werkt eigenlijk altijd goed.
gisteravond SMS, ok, even aanpassen want ik ben er morgenvroeg niet: zet maar voor de deur.
aflevertijd 11:00
ja hoor 11:15 we hebben de doos afgeleverd bij de buren....
ik om 15:00 thuis, briefje van de buren, we zijn tot 12:00 thuis en daarna pas om 20:00 er weer, je doos staat lekker warm bij ons in de woonkamer ( die mensen zijn gemiddeld eind 80 en hebben de kachel standaard op 22 graden staan )
ik dacht ik probeer het toch ff, aanbellen nee niks, ik zie de doos wel staan in de woonkamer...
ff bellen met Hallo Fresh, ja ik zie dat hij bij de voordeur moet worden afgeleverd, en ik zie dat hij bij de buren is afgeleverd, ja das niet goed.
ik ga een case voor u aanmaken en doorzetten naar de leverancier, die nemen weer contact met u op.
ok en wat moet ik dan met eten? mag ik weer naar de winkel...
ja u hoort van de leverancier, doei!
je raad het al, niks gehoord... morgen weer bellen, ik heb wel wat beters te doen...
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb de afgelopen maand meerdere malen producten in mijn box geleverd gekregen die niet de hele week mee kunnen. Dit moet toch niet kunnen? We hebben 4 maaltijden per week, ontvangen de box altijd woensdag en geen van de 4 recepten heeft producten met een houdbaarheidsdatum TOT 7/4.
- recept 1 heeft spinazie die tot 5/4 gebruikt kan worden, die moet ik dus uiterlijk 4/4 opeten.
- recept 2 heeft kip die tot 4/4 gebruikt kan worden, uiterlijk 3/4.
- recept 3 heeft kabeljauw die tot 4/4 gebruikt kan worden, uiterlijk 3/4.
- recept 4 heeft veldsla die tot 3/4 gebruikt kan worden, uiterlijk 2/4.
Ik moet dus altijd van alle boxen alle houdbaarheidsdata gaan checken en een hele planning maken voor de rest van de week. Ik kan eigenlijk nooit in het weekend iets anders eten dan HelloFresh, anders raak ik in de problemen. Die producten zouden toch op zijn minst een week goed moeten blijven? Als ik zo'n fan van plannen was had ik wel gewoon zelf boodschappen voor een week gedaan.
Maar als je voor vier dagen besteld en liever niet in het weekend de HF-recepten eet, dan kun je natuurlijk ook kiezen voor een eerdere bezorgdag dan woensdag? Laat hem op zondag bezorgen en je hebt vijf dagen om vier recepten te maken, met eventueel een uitloop naar het weekend voor 1 recept
[ Voor 28% gewijzigd door naitsoezn op 31-03-2021 16:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Maar dan klopt hun hele businessmodel ook niet. Maak dan geen boxen van een week, maar van een halve week. Of geef aan dat je x op maandag moet eten en y op dinsdag.
Ik ben er voorlopig wel ff klaar mee. Buiten de tht issues vind ik de kwaliteit van de producten ook niet bijzonder goed en begin ik veel recepten opnieuw te kiezen. Maar Marley Spoon zal dan ook niet veel beter zijn.
Update:HenkEisDS schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:40:
Goed punt inderdaad. Misschien moet in mijn verwachtingen aanpassen. Ik schrok een beetje toen ik bijna kip van 2 dagen over datum in mijn handen had, het stonk echt al.
Maar dan klopt hun hele businessmodel ook niet. Maak dan geen boxen van een week, maar van een halve week. Of geef aan dat je x op maandag moet eten en y op dinsdag.
Ik ben er voorlopig wel ff klaar mee. Buiten de tht issues vind ik de kwaliteit van de producten ook niet bijzonder goed en begin ik veel recepten opnieuw te kiezen. Maar Marley Spoon zal dan ook niet veel beter zijn.
HelloFresh opgezegd. Er ontbrak een ingredient en ze durfde het nogmaals aan me alleen het ingredient te vergoeden. Hier heb ik in het verleden al mijn ongenoegen over geuit en zelfs met hoofd kwaliteitscontrole van hellofresh over gesproken. Toch ziet zo’n servicemiep eerdere contacten die ik met ze had niet en kan ik weer vanaf het begin beginnen. Bloedirritant.
Nu Marley Spoon voor het eerst binnen, maar dat lijkt hem ook niet te gaan worden. Eerste box die we van ze krijgen is een totaal verkeerde box, schijnbaar voor iemand anders en niet eens voorzien van een recept. Support kan je niet bellen, dus het is maar de vraag of ik vandaag nog een recept van ze krijg.
Ik ga denk ik weer zelf boodschappen doen….
Heb het gemeld en direct de tuinkers vergoed gekregen en krijg volgende keer een "extraatje" (vaak een reep chocolade als ik andere ervaringen lees).
[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 04-08-2021 12:47 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik zoek dus een alternatief voor:
• dagelijkse/wekelijkse maaltijdsuggestie waar snel een selectie uit gemaakt kan worden (a la HelloFresh)
• duidelijke ingrediëntenlijst
• duidelijke recepten
maar zonder:
• levering van ingrediënten
Ik wil gewoon gevarieerd wat kunnen bestellen bij Jumbo/Picnic of halen in de supermarkt/slager als onderdeel van de weekboodschappen.
Is er een dienst / app die bovenstaande biedt? (Gratis geen vereiste.)
Heb wel eens wat recepten van de Jumbo geselecteerd, maar gebruiksgemak is nul. Kost dus veel teveel tijd om een aantal recepten uit te zoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Rukapul op 01-01-2022 22:50 ]
De app van de Albert heijn staat ramvol.Rukapul schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:43:
Na een paar weken HelloFresh te hebben gebruikt zie ik een aantal voordelen en vooral ook een aantal nadelen.
Ik zoek dus een alternatief voor:
• dagelijkse/wekelijkse maaltijdsuggestie waar snel een selectie uit gemaakt kan worden (a la HelloFresh)
• duidelijke ingrediëntenlijst
• duidelijke recepten
maar zonder:
• levering van ingrediënten
Ik wil gewoon gevarieerd wat kunnen bestellen bij Jumbo/Picnic of halen in de supermarkt/slager als onderdeel van de weekboodschappen.
Is er een dienst / app die bovenstaande biedt? (Gratis geen vereiste.)
Heb wel eens wat recepten van de Jumbo geselecteerd, maar gebruiksgemak is nul. Kost dus veel teveel tijd om een aantal recepten uit te zoeken.
Je kan zo alles in je boodschappenlijst importeren en recepten zijn geordend op soort
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik ben snel na CoVid begonnen met HF en gebruik het nog steeds 5-6 dagen per week. Nadeel: ik denk dat ik ongeveer 10% weggooi omdat ik achteraf buitenshuis at of omdat een deel 4/5/6 dagen na afleveren begon te schimmelen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Geen ervaring met de AH app, maar eerdere ervaringen met dit soort receptenaanbod was dat je zelf moest gaan zoeken in een enorm (maar niet noodzakelijk goed of relevant) aanbod ipv dat er een redelijke startsuggestie wordt gedaan met een aantal alternatieve opties.Dennis1812 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 22:58:
[...]
De app van de Albert heijn staat ramvol.
Je kan zo alles in je boodschappenlijst importeren en recepten zijn geordend op soort
Ik zie dat Jumbo nu ook suggesties per week heeft, maar het moet beter kunnen.
Als je met weekboodschappen werkt dan moet je toch een lijstje maken. Zie geen bezwaar om ingrediënten los te bestellen.F_J_K schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:06:
Dan kom je idd bij iets als de AH app. Of any ‘ gewone recepten-site’. Maar dan met een boel werk om de recepten zelf te vertalen naar dagelijkse of wekelijkse boodschappen. Juist dat is het gemak van een HelloFresh-achtige dienst: aangeven wat je wilt eten en dan de ingrediënten plus handleiding thuis krijgen.
Ik ben snel na CoVid begonnen met HF en gebruik het nog steeds 5-6 dagen per week. Nadeel: ik denk dat ik ongeveer 10% weggooi omdat ik achteraf buitenshuis at of omdat een deel 4/5/6 dagen na afleveren begon te schimmelen.
Ik vind juist een extra bezorgmoment, enorme doos, veel verpakkingsafval, missende ingrediënten, matige houdbaarheid, onvoorspelbare hoeveelheden nadelig. En juist voor het leveren betaal je een premium prijs voor verder een matig product. De kracht voor mij zit in het helpen kiezen.
* Rukapul had HF ook wel iets gezonder voorgesteld, want tot op heden is het toch best een flinke hoeveelheid vet en zout bij veel gerechten.
[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 01-01-2022 23:21 ]
Ah heeft het persoonlijker gemaakt.Rukapul schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:18:
[...]
Geen ervaring met de AH app, maar eerdere ervaringen met dit soort receptenaanbod was dat je zelf moest gaan zoeken in een enorm (maar niet noodzakelijk goed of relevant) aanbod ipv dat er een redelijke startsuggestie wordt gedaan met een aantal alternatieve opties.
Ik zie dat Jumbo nu ook suggesties per week heeft, maar het moet beter kunnen.
[...]
Als je met weekboodschappen werkt dan moet je toch een lijstje maken. Zie geen bezwaar om ingrediënten los te bestellen.
Ik vind juist een extra bezorgmoment, enorme doos, veel verpakkingsafval, missende ingrediënten, matige houdbaarheid, onvoorspelbare hoeveelheden nadelig. En juist voor het leveren betaal je een premium prijs voor verder een matig product. De kracht voor mij zit in het helpen kiezen.
* Rukapul had HF ook wel iets gezonder voorgesteld, want tot op heden is het toch best een flinke hoeveelheid vet en zout bij veel gerechten.
:strip_exif()/f/image/a5W8ZuDcwJWRvBf63zu5wwXz.jpg?f=fotoalbum_large)
Mag je invullen en dan krijg je elke week een wisselend aanbod hierop afgestemd.
Werkt best goed
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dus dan maar een keer zo'n maaltijd doos proberen.
Bezorging was keurig op tijd, app lijkt prima in orde en keuze is redelijk ruim. Vandaag eerste gerecht geprobeerd en dat was vrij simpel maar toch lekker. Typisch iets wat je prima zelf ook had kunnen samenstellen, maar ja, daar neem ik dus steeds de tijd niet voor (geldt voor veel recepten als ik het zo zie).
Wij doen nu drie dagen in de week, ben benieuwd hoe lang dit blijft bevallen. Sowieso leuk dat je wat makkelijker minder bekende gerechten kunt kiezen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1x recept van AH
1x recept van Jumbo
1x recept van HelloFresh
Ervaring deze week:
• HF recept is iets verfijnder. Een van de andere recepten was niet te kanen i.v.m. knetterharde broccoli uit de oven (niet even voorkoken wtf?).
• Kosten iets goedkoper, maar nog niet veel ivm herbruikbare bulkingredienten.
• Workflow redelijk ok: selecteren ok (3sites langsgaan en iets kiezen is niet meer werk dan opties van HelloFresh checken en aanvullen), bestellen ok (alle ingredienten meebesteld bij de weekboodschappen), bezorgen dikke pre (geen apart bezorgmoment, geen missende ingredienten!), instructies kleine min (zelf printen, maar prima te doen bij het bestellen).
Komende week 3x HF en dat aanvullen met wat recepten van Jumbo en AH. Bij het selecteren viel meteen wel weer op hoeveel calorieën de meeste van die Hello'Fresh' recepten hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Rukapul op 16-01-2022 22:13 ]
Dat is idd wel een dingetje bij HF; 800 Kcal als avondeten is eerder regel dan uitzondering. Voordeel is dan wel weer dat we met een 5 dagen 2 pers box een week van kunnen eten met z'n tweeënRukapul schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:08:. Bij het selecteren viel meteen wel weer op hoeveel calorieën de meeste van die Hello'Fresh' recepten hebben.
De HF boxen die halen we af en toe in huis wanneer ze een goede aanbieding hebben. De eis is toch wel dat we ze pas halen wanneer er >50% korting op zit omdat ze anders gewoon te duur zijn voor wat je krijgt. Maar het is wel een leuke afwisseling en een leuke manier om eens iets nieuws/anders te koken zonder gelijk een uur te moeten zoeken naar dat ene onmogelijke ingediend dat een recept vermeld..en met zo'n 6 boxen per jaar is het ook gewoon leuk om af en toe de gerechten uit te zoeken; dat maakt zo'n box dan wel leuk.
Het valt na een tijdje wel op wat de 'trends' zijn bij HF. Een paar maanden geleden vonden ze dat overal aardappelblokjes uit de oven bij moesten, en kort daarna zat er bij zowat elk gerecht een bak met knijnenvoer. En soms lijken ze zelf ook wat aan het experimenteren te zijn zoals een 'Mexicaanse vegetarische kapsalon'.
7400 Wp op het dak
Ben nu bezig met de derde week HF en het bevalt nog steeds prima. Nadeel is wel dat vrouwlief erachter is dat je kunt kiezen dus het buiten de comfort zone is wat minder maar evengoed niets te klagen.
Nou ja, een beetje dan. Deze week waren de ingrediënten niet helemaal in orde en ik hoef ook weer geen olie op alles wat groen is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Soms wil ik het gewoon simpel en is zelfs 20 minuten koken teveel.
Overigens niks mis met broccoli uit de oven hoor. Hopelijk wel eerst in kleine stukjes gesneden, beetje olie eroverheen en lang genoeg gedaan? Je moet het idee hebben dat het bijna verbrand is, zo donker mag het. 180gr 20-25min.Rukapul schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:08:
Afgelopen week hadden we de HelloFresh bestelling overgeslagen. Wel:
1x recept van AH
1x recept van Jumbo
1x recept van HelloFresh
Ervaring deze week:
• HF recept is iets verfijnder. Een van de andere recepten was niet te kanen i.v.m. knetterharde broccoli uit de oven (niet even voorkoken wtf?).
• Kosten iets goedkoper, maar nog niet veel ivm herbruikbare bulkingredienten.
• Workflow redelijk ok: selecteren ok (3sites langsgaan en iets kiezen is niet meer werk dan opties van HelloFresh checken en aanvullen), bestellen ok (alle ingredienten meebesteld bij de weekboodschappen), bezorgen dikke pre (geen apart bezorgmoment, geen missende ingredienten!), instructies kleine min (zelf printen, maar prima te doen bij het bestellen).
Komende week 3x HF en dat aanvullen met wat recepten van Jumbo en AH. Bij het selecteren viel meteen wel weer op hoeveel calorieën de meeste van die Hello'Fresh' recepten hebben.
Sinds wij dit weten koken we het nooit meer, zo zonde van de smaak.
https://wren.co/join/Devian

Dan geven ze tips als je kan het wel invriezen (tuurlijk, succes met je veldsla)

Na een belletje blijkt er wel een optie via beheer je box te zijn om 2 maaltijden te bestellen. Dan heb ik 4 maaltijden ipv 6. Dan eet je dus wel 2x2 dagen hetzelfde. Ergens snap ik het wel, ze gaven dat ze dan bijv een bloemkool door midden moeten doen. Maar bied dan niet aan om voor 1 persoon te leveren als het zo kut is voor je. Maar ff kijken hoe het verder gaat lopen de komende week, eten is opzich prima in de eerste box.
Bijzonder, mijn ervaring is eerder dat het altijd minder is dan wat ik normaal zou eten als ik zelf kook. Zou er zeker niet 2 dagen van kunnen eten.Theo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 21:21:
[...]
Dat is idd wel een dingetje bij HF; 800 Kcal als avondeten is eerder regel dan uitzondering. Voordeel is dan wel weer dat we met een 5 dagen 2 pers box een week van kunnen eten met z'n tweeënOf wanneer we een 4 dagen 3 pers box hebben met alleen 'bulkgerechten' (bijv pasta, dus geen dingen met een schep groente, stukje vlees en een broodje) er we de dubbele dagen van kunnen eten.
@jip_86 Huh? Voor 1 persoon bestellen kan toch gewoon? Bijv 4x1 is alleen een stuk duurder dan 2x2 maaltijden. (Edit: 2x2 kan niet, maar het gaat om het ídee).
Als het een eenmalig logistiek probleem is, zou mijn reactie zijn: prima als je meer stuurt zolang ik maar niet meer betaal.
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 03-02-2022 11:28 ]
Ik had ook voor 1 besteld, maar kreeg gewoon een mail je krijgt gratis (dat dan wel) alles 2x succes ermee. Volgens hen was het structureel want dat is voor de ingrediënten makkelijker. No shit, daarom heb ik zo'n hekel aan om bij de supermarkten inkopen te doen omdat alles te veel is voor 1 persoon. Had gehoopt daar geen last meer van te hebbenF_J_K schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:28:
@jip_86 Huh? Voor 1 persoon bestellen kan toch gewoon? Bijv 4x1 is alleen een stuk duurder dan 2x2 maaltijden. (Edit: 2x2 kan niet, maar het gaat om het ídee).
Als het een eenmalig logistiek probleem is, zou mijn reactie zijn: prima als je meer stuurt zolang ik maar niet meer betaal.

Ik zou zeggen: nodig iemand uit
Tja het is geen garantie dat je het krijgt natuurlijk. Zie het ook nog wel gebeuren dat het zonder waarschuwing ineens wel weer voor 1 persoon is. Het kost ze uiteindelijk ook gewoon geld natuurlijk.F_J_K schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:39:
Serieus? Huh. Als dat structureel zo gaat zie ik best wat tweepersoonshuishoudens de helft bestellenMaar dat is dan idd behoorlijke verspilling.
Ik zou zeggen: nodig iemand uit
[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 03-02-2022 12:34 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Daarbij loop ik er echter wel tegenaan dat je bv niet een extra broodje of burger kunt bestellen voor een hamburger. Het is zelfs niet mogelijk om 1 gerecht voor een ander aantal personen te bestellen - ook handig als je een mee-eter verwacht.
Voor de burger die we hadden willen bestellen hebben we het recept dus maar behandeld net zoals we doen met AH en Jumbo recepten: recept opslaan + ingredienten los bestellen.
Tevens zou ik graag een optie hebben om verspilling tegen te gaan. Ik krijg nu meer losse knoflook teentjes dan ik ooit op kan. Daarnaast krijg ik losse ui-en en aardappelen geleverd waardoor eerder zaken weggegooid moet worden. Die workflow moet ik nog optimaliseren, bv HF ingredienten mee laten gaan in de FIFO workflow van de non-HF inkopen.
Ronduit schandalig wordt het met (plastic) verpakking. 4 zakjes mayo, 3 zakjes (houdbare) kruiden, etc. en dat elke keer weer grenst aan het absurde.
Hier heb ik ook wel interesse in. Wil ook graag gezonder eten zonder veel spullen in huis te moeten halen. En bij de maaltijd boxen kan je niet voor 1 persoon, 1x in de week bestellen.LA-384 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 05:50:
Misschien valt dit niet helemaal onder de maaltijdboxen, maar heeft er ook iemand ervaring met kant-en-klaar maaltijden zoals van uitgekookt.nl en versaantafel.nl?
Iemand ervaringen met uitgekookt.nl?
---RAWE CEEK!!!---
Heb dus wel mail gehad dat ze weer voor 1x gaan sturen:jip_86 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:34:
[...]
Tja het is geen garantie dat je het krijgt natuurlijk. Zie het ook nog wel gebeuren dat het zonder waarschuwing ineens wel weer voor 1 persoon is. Het kost ze uiteindelijk ook gewoon geld natuurlijk.
Snelle inspectie wijst uit dat zo te zien alleen het vlees voor een persoon is geworden. Broodjes, wokgroenten, passata mozzarella en alles is nog steeds voor twee. In het kader van minder voedselverspilling nog niet echt een vooruitgang dusHello jip,
Een van de voordelen van HelloFresh is dat je de ingrediënten in precies de juiste hoeveelheden ontvangt, zodat je niks verspilt. Helaas was het tijdelijk niet mogelijk om een eenpersoonsbox in te pakken, waardoor je de afgelopen tijd ingrediënten voor twee personen hebt ontvangen.
Goed nieuws: inmiddels kunnen we een aantal ingrediënten, zoals vlees, vis en kaas, weer voor één persoon toevoegen en daar komen de komende tijd meer producten bij. Vanaf 9 april 2022 krijg je dus weer geportioneerde ingrediënten voor één persoon. Op naar minder voedselverspilling!
Groeten,
Het HelloFresh-team

Niet met die 2 bedrijven.LA-384 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 05:50:
Misschien valt dit niet helemaal onder de maaltijdboxen, maar heeft er ook iemand ervaring met kant-en-klaar maaltijden zoals van uitgekookt.nl en versaantafel.nl?
Maar ik heb tijdje gewerk voor een bedrijf dat soortgelijke maaltijden uitleverde aan ouderen. En kreeg er dus regelmatig overtollige mee naar huis. Op zich is het best te doen, maar de kwaliteit is niet echt veel beter dan gewoon een kant en klaar maaltijd uit de supermarkt, Alleen de keuze is wat ruimer.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hoewel minder dan je had gehoopt, maar toch nog steeds een vooruitgang?jip_86 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:17:
[...]
Heb dus wel mail gehad dat ze weer voor 1x gaan sturen:
[...]
Snelle inspectie wijst uit dat zo te zien alleen het vlees voor een persoon is geworden. Broodjes, wokgroenten, passata mozzarella en alles is nog steeds voor twee. In het kader van minder voedselverspilling nog niet echt een vooruitgang dus
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, het is compleet ruk. Ik wil eigenlijk 3-4 maaltijden per week. Drie keer één portie is eigenlijk dus gewoon 6 maaltijden. Dat heb ik niet nodig en kan ik dus de helft weggooien. Beste voor nu is om 2x2 te kiezen, maar dat moet je elke week handmatig doen en als je het een keer vergeet heb je dus weer te veel eten gekregenGonadan schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 18:33:
[...]
Hoewel minder dan je had gehoopt, maar toch nog steeds een vooruitgang?

1x3 is 36,48
2x2 is 32,48
4x eten ipv "3" is dus ook 4 euro goedkoper.
[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 28-07-2022 18:50 ]
Overigens zit ik te twijfelen om eens wat anders dan HF te gaan proberen. Het is leuk, redelijk wat nieuws ontdekt, maar echt veel variatie is het niet. Veel lijkt anders maar is hooguit een paar ingrediënten anders in dezelfde basis.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, ik heb een tijd terug 5 maaltijden van uitgekookt.nl geprobeerd en 2 van de 5 waren wel smaakvol, die andere 3 waren meh.heuveltje schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 18:14:
Niet met die 2 bedrijven.
Maar ik heb tijdje gewerk voor een bedrijf dat soortgelijke maaltijden uitleverde aan ouderen. En kreeg er dus regelmatig overtollige mee naar huis. Op zich is het best te doen, maar de kwaliteit is niet echt veel beter dan gewoon een kant en klaar maaltijd uit de supermarkt, Alleen de keuze is wat ruimer.
Ik vond het beter dan die van de supermarkt en dan vooral vanwege de kruiden en (gebrek aan) saus. Saus bij de supermarkt is meer gelatine dan wat anders.
Goed voor af en toe een keer, wanneer je echt geen tijd hebt, maar dan moet je ze wel in de vriezer bewaren en dat komt de smaak beslist niet ten goede. Ook het opwarmen was niet zo eenvoudig zoals op de verpakking vermeld.
Mogelijk dat de Hollandse pot als kant-en-klaar beter is. Die heb ik niet geprobeerd, maar dan kan volgens mij het minste aan fout gaan.
Hoort niet bij een andere maaltijd, dat het is gaan rollen? Maar een ingredientenfout gebeurt weinig maar wel eens. Vervelender is als je pas tijdens koken merkt dat er wat ontbreekt.HenkEisDS schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 18:05:
Deze had ik nog niet meegemaakt bij HelloFresh. Er is een ui meegeleverd bij de gekruide kipfilet met champignonsaus, de ui staat op de ingredientenlijst, maar wordt vervolgens niet gebruikt in het recept. Hebben ze uien teveel?
Nee! Het staat zelfs op de ingredientenlijst. 🤣 Maar vervolgens geen verwijzing naar de ui. Ik ken dit recept, heb hem al 3 of 4 keer eerder gehad en er hoort geen ui bij. Ik heb de ui er wel gewoon bij gedaan. Was prima te eten.F_J_K schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:29:
[...]
Hoort niet bij een andere maaltijd, dat het is gaan rollen? Maar een ingredientenfout gebeurt weinig maar wel eens.
Oh ja die heb ik oom meerdere keren gehad. En support probeert je dan af te schepen met het vergoeden van het missende ingredient. Geloof dat ik inmiddels een kruisje bij mijn naam heb staan. Laatste keer dat het gebeurde vergoedde te direct het hele gerecht.Vervelender is als je pas tijdens koken merkt dat er wat ontbreekt.
D'oh! Of ik lees gewoon beterHenkEisDS schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:35:
[...]
Nee! Het staat zelfs op de ingredientenlijst. 🤣
Kwaliteit was redelijk. Groente meestal in orde op kwetsbaar spul als tomaten na, die hebben wel eens slap in het jasje gezeten of sjalotten waarvan je van buiten niet ziet dat ze van binnen pudding zijn. Vlees is op z'n best matig te noemen maar dat krijg je toch weinig, wel soms erg veel koolhydraten en dat laat ik dan maar voor een deel weg. Ook kan je beter wat minder olie en zout erop doen dan zij suggereren, want zo'n beetje elke stap moet je opleuken met peper en zout en alles wat naar binnen moet glijden mag wel een lepeltje olie en/of azijn.
Qua recepten en aanwijzingen is het op zich best goed geregeld, al ben ik het niet altijd eens met de volgorde van stappen en moet je erg opletten hoe ze het verwoorden. De ene keer moet je wachten, de andere keer juist niet en dat zit verpakt in de nuance van de tekst. Dus ik lees meestal alles en maak dan m'n eigen plan, dat werkt het beste.
Wat gemakt en service betreft ben ik wel heel erg positief over HelloFresh. Natuurlijk gaat er wel eens wat mis, maar dat zijn meestal details en heb je zelden écht last van. Verder werkt de app en voorspelling heel goed. Heb je fijne bezorgmomenten en een altijd prettige bezorger.
Nu gaan we even Marley Spoon proberen. Op het oog zag het er gevarieerder uit maar of dat in de praktijk ook zo ervaren wordt gaan we zien. We gaan dit sowieso ook weer een paar weken doen.
Het begin is echter al karig: in de app staat dat mijn bestelling niet verwerkt is, maar geen idee wat dat betekent aangezien online staat dat mijn box ingepakt wordt.
Van de klantenservice hoef je niet te veel te verwachten, een chatbot die je weg probeert te houden van medewerkers en als je daar voorbij weet te komen dan blijkt er alsnog niemand te zijn en gaan ze je later wel mailen, of zo.
Daarnaast zie ik dat ze niet een eigen bezorgdienst hebben maar Trunkers gebruiken. Naast dat ik dan bang ben voor grotere kans op sorteerfouten of andere problemen waardoor m'n box niet komt heb ik ook vrij slechte ervaringen met die dienst. Het lijkt meestal op een drugskoerier die wat uit z'n kofferbak komt leveren en heeft heel weinig te maken met professionele pakketbezorging.
Maar goed, ik oordeel nog niet want het kan nu zomaar beter zijn. Ben weer erg benieuwd in ieder geval.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beetje laat, maar: hoe heb je het ervaren? ;-)Gonadan schreef op maandag 12 september 2022 @ 08:52:
....
Maar goed, ik oordeel nog niet want het kan nu zomaar beter zijn. Ben weer erg benieuwd in ieder geval.
Qua bezorging op zich prima. Iets minder keuze maar het moment kwam wel weer goed uit. Enige nadeel is dat het rustig half elf 's avonds kan worden, ook al is het venster tot maximaal tien uur. Je ziet wel het netjes in de T&T aankomen.gerwim schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 19:33:
[...]
Beetje laat, maar: hoe heb je het ervaren? ;-)
Ben ook alweer een tijd gestopt met Marley Spoon. Ze wilden de prijzen alweer verhogen en als je het een tijdje gebruikt vind ik zo'n toch snel een herhaling worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De maaltijden die je kunt selecteren zijn enkel simpele bulkmaaaltijden. Dus enkel pasta, rijst of andere zaken die je in bulk maakt met ook simpele ingredienten die je ook gewoon overal kunt krijgen. Het is echt heel erg goedkoop qua ingrediënten, een paar stukjes kip, een stukje varkensgehakt of een paar plakjes casselerrib zijn toch wel de hoogtepunten die je kunt hebben. Het heeft een beetje een studentenmaaltijdgevoel.
Bij 'zelf toevoegen' staat ook nog best een grote lijst per maaltijd, bijv een halve liter melk, een paar tenen knoflook, honing of bloem. Bij een HelloFresh worden dit soort dingen dan in de box meegeleverd. Bij Dinnerly niet.
In het verleden heb ik vaak een HF box geprobeerd, en hier zaten echt leuke en lekkere gerechten in. Vaak ook met ingrediënten die je niet zomaar overal kunt vinden (köftegehakt, zwijnburger), en vaak met kruidenmixien die ook niet allerdaags waren. Bij de maaltijden van Dinnerly had ik het gevoel dat je alles ook gewoon bij de Lidl kon krijgen, vaak zelfs in soortgelijke portjes..
De gerechten zelf zijn ook erg simpel, en bestaan vaak maar uit een stuk of 4-5 ingrediënten. Groente is erg matig, en haalt de 200gr pp niet. Bij een bolognesepasta werd geen tomaat of tomatensaus meegeleverd, maar enkel een zakje met pastakruiden. En een echte maaltijd 'op een bord', dus een stukje vlees, wat groente en wat aardappels (bijv een brootje met zwijnburger, patat van zoete aardappel en een warme groentesalade zoals bij HelloFresh) dat is er simpelweg niet.
Nadat ik betaald had voor de box kreeg ik de maaltijden te zien die je in de box kon doen. (Je kan ze dus niet zien voordat je besteld) Je hebt de keuze uit zo'n 20 maaltijden, maar elk was enkel een bulkmaaltijd, en kon door gaan voor studenteneten. Ik heb ze daarom maar gebeld met de vraag of ik de eerste box kon annuleren en het geld terug kon krijgen. Vier personen en vijf dagen is toch 45 euro als aanbieding, en dat is zo'n box totaal niet waard.
Dinnerly profileert zich als de budgetvriendelijke versie van Marley Spoon. Mogelijk klopt dat ook wel, maar de maaltijden zijn qua variatie en inhoud wel heel erg goedkoop helaas...
7400 Wp op het dak
Marley Spoon komt hier niet meer. Levering van de box tussen 15:00 en 17:00 en dan niet langskomen. Lekker als je die avond van die box wil eten.
HelloFresh is beter vanwege de eigen bezorging en ze komen altijd strak op tijd.
[ Voor 87% gewijzigd door lindax47 op 27-06-2023 19:33 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Deezers op 02-09-2023 20:00 ]
De prijzen zijn wel hetzelfde gebleven, dus per maaltijd betaal je meer. Zijn er meer Tweakers waarbij dit het geval is?
Is dit inmiddels gelukt? Ze zijn wel duurder geworden bij een nieuw abonnement dus zolang je zelf niet hebt opgezegd betaal je iets minder (in mijn geval 1 euro per week). Wel merk ik dat ze steeds meer recepten en ingrediënten gaan herhalen dat het hele verrassingseffect er af gaat. Sommige weken lukt het mij zelfs niet meer om 5 maaltijden te selecteren die ik zou willen. Het is allemaal een beetje hetzelfde, om de paar weken herhalen, veel pasta, wraps, couscous, vega dingen. Steeds meer gaat richting premium wat voorheen in de normale box zat.oohh schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:16:
Ik merk net dat ik bij Hello Fresh niet meer standaard zes recepten heb. Het is niet eens meer mogelijk om zes recepten te selecteren bij het aangaan van een abonnement.
De prijzen zijn wel hetzelfde gebleven, dus per maaltijd betaal je meer. Zijn er meer Tweakers waarbij dit het geval is?
Referral codes zijn niet toegestaan op GoT. Het vragen naar of aanbieden van codes is strikt verboden! Ook gelden hier de regels van AK met betrekking tot deze HelloFresh codes. Post ze dan ook niet.
Dit topic is voor ervaringen met de gerechten, ingrediënten, kwaliteit, etc.