Hallo,
Ik heb me de laatste tijd bezig gehouden met mezelf verdiepen in de mogelijkheden wat betreft een nieuwe PC. Ik ben op dit gebied een ontzettende leek en zou graag wat hulp willen via dit forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC vooral gebruiken voor de normale zaken, office internet etc. Ik speel nu lichte games als League of Legends (mijn huidige laptop heeft daar erg veel moeite mee).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik doel op een bedrag van rond de 700 euro, 750 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in mijn systeem in ieder geval een HDD van 1TB en een SSD van 120GB. Ook is een draadloos netwerk een vereiste. Ik zou er ook graag een kaartlezertje in willen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik wil er de komende tijd mee kunnen doen. Ben dus op zoek naar degelijk spul.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil natuurlijk een zo laag mogelijk geluidsniveau.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat ik hier wat feedback op het lijstje van onderdelen dat ik samengesteld heb kan krijgen. Wat vinden jullie hiervan en denken jullie dat ik zo een degelijke PC met prima prestaties samenstel. Misschien is het beter om sommige onderdelen te vervangen voor betere, dan wil ik dit uiteraard ook graag weten. Ook wil ik graag weten of deze onderdelen uberhaupt wel compatibel met elkaar zijn.
Hieronder kunnen jullie de selectie die ik tot dusver gemaakt heb zien.
Ik heb me de laatste tijd bezig gehouden met mezelf verdiepen in de mogelijkheden wat betreft een nieuwe PC. Ik ben op dit gebied een ontzettende leek en zou graag wat hulp willen via dit forum.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC vooral gebruiken voor de normale zaken, office internet etc. Ik speel nu lichte games als League of Legends (mijn huidige laptop heeft daar erg veel moeite mee).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik doel op een bedrag van rond de 700 euro, 750 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in mijn systeem in ieder geval een HDD van 1TB en een SSD van 120GB. Ook is een draadloos netwerk een vereiste. Ik zou er ook graag een kaartlezertje in willen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik wil er de komende tijd mee kunnen doen. Ben dus op zoek naar degelijk spul.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil natuurlijk een zo laag mogelijk geluidsniveau.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat ik hier wat feedback op het lijstje van onderdelen dat ik samengesteld heb kan krijgen. Wat vinden jullie hiervan en denken jullie dat ik zo een degelijke PC met prima prestaties samenstel. Misschien is het beter om sommige onderdelen te vervangen voor betere, dan wil ik dit uiteraard ook graag weten. Ook wil ik graag weten of deze onderdelen uberhaupt wel compatibel met elkaar zijn.
Hieronder kunnen jullie de selectie die ik tot dusver gemaakt heb zien.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Asus GTX950-2G | € 166,- | € 166,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 49,79 | € 49,79 |
| 1 | TP-Link Archer T4U | € 28,33 | € 28,33 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Rasurbo GaminX & Power 550 Watt (GAP565) | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 66,78 | € 66,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 680,79 | |