Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vriendin haar huidige PC is een 6 jaar oude HP met een core 2 duo, 3GB RAM en 1TB HD. Ze maakt steeds actiever gebruik van photoshop, muispen, multitasking, etc. en haar huidige PC trekt dit niet meer. Tijd voor een nieuwe PC dus. Wel moet hij compact zijn (liefst mini ITX) en zonder problemen kunnen multitasken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de 1TB HDD gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB RAM en i5 6400 i.v.m. multitasking en meerdere Adobe programma's tegelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf altijd goede ervaringen met Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact, snel, goedkoop, betrouwbaar.
Ga je overklokken?
Nein.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb onderstaande lijst samengesteld en ben benieuwd of dit systeem zo in balans is en of ik nog dingen over het hoofd heb gezien. In eerste instantie zullen we de standaard meegeleverde processorkoeler gaan gebruiken. Alvast bedankt voor het meedenken!
Groeten, Boerhof
Mijn vriendin haar huidige PC is een 6 jaar oude HP met een core 2 duo, 3GB RAM en 1TB HD. Ze maakt steeds actiever gebruik van photoshop, muispen, multitasking, etc. en haar huidige PC trekt dit niet meer. Tijd voor een nieuwe PC dus. Wel moet hij compact zijn (liefst mini ITX) en zonder problemen kunnen multitasken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de 1TB HDD gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB RAM en i5 6400 i.v.m. multitasking en meerdere Adobe programma's tegelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb zelf altijd goede ervaringen met Asus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact, snel, goedkoop, betrouwbaar.
Ga je overklokken?
Nein.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb onderstaande lijst samengesteld en ben benieuwd of dit systeem zo in balans is en of ik nog dingen over het hoofd heb gezien. In eerste instantie zullen we de standaard meegeleverde processorkoeler gaan gebruiken. Alvast bedankt voor het meedenken!
Groeten, Boerhof
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Asus H110I-PLUS | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Lian Li PC-Q01B | € 66,01 | € 66,01 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,55 | € 55,55 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 505,98 | |