Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreAllGeth
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10-02 20:13
Voor hoe lang zal Andriod de HTC One M8 toegang verlenen tot de nieuwste versie van Android?
Ik zit er namelijk over na te denken om deze telefoon te kopen, maar ik weet niet of dit wel handig is.

Beste antwoord (via WeAreAllGeth op 16-09-2016 15:15)

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Vandaag stond op de homepage van tweakers dat de nieuwste update (Android 7.0 nougat) komt naar de HTC 10 en ook de HTC One M9 en One A9. Het lijkt er dus op dat de HTC one M8 deze update niet zal ontvangen of veel later.
Hoop dat het een beetje helpt bij het maken van je keuze

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
WeAreAllGeth schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:58:
Voor hoe lang zal Andriod de HTC One M8 toegang verlenen tot de nieuwste versie van Android?
Ik zit er namelijk over na te denken om deze telefoon te kopen, maar ik weet niet of dit wel handig is.
Hallo WeAreAllGeth,

Welkom op tweakers. Op tweakers is het de bedoeling om van te voren eerst zelf onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Dus wat heb je zelf al gevonden?

Verder heb ik je titel aangepast, want 'besturingssysteem' zegt natuurlijk niet zoveel.

Om je vraag maar even snel te beantwoorden. de HTC One M8 is inmiddels meer dan twee jaar oud en ik verwacht dat het toestel met marshmallow dan ook zijn laatste update heeft ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 04-08-2016 08:34 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Vandaag stond op de homepage van tweakers dat de nieuwste update (Android 7.0 nougat) komt naar de HTC 10 en ook de HTC One M9 en One A9. Het lijkt er dus op dat de HTC one M8 deze update niet zal ontvangen of veel later.
Hoop dat het een beetje helpt bij het maken van je keuze