Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/imkXl9xLFPVSd5peOvY1JI7l/full.png

Een hele tijd terug had BlackBerry de BlackBerry Experience Suite aangekondigd voor andere toestellen. Maar eindelijk is hij der onder de naam BlackBerry Hub+ en deze is te vinden in de Google Play Store.

Download
Services van BlackBerry Hub+

BlackBerry Hub+ werkt nu op alle Android toestellen die Lollipop 5.0 of hoger hebben en je toestel moet minimaal 2GB werkgeheugen hebben. Tablets worden op het moment nog niet ondersteunt. Als je een abonnement afsluit voor Hub+ zie je geen reclame meer in je Hub+ apps.

De Hub+ bestaat uit (zonder abonnement):
  • BlackBerry Hub
  • [i]De BlackBerry Hub is een centraal postvak waar al je berichten in samen komen, of het nu e-mail, agenda, social media of oproepen betreft. De Hub biedt naadloze integratie van Facebook, Twitter, LinkedIn, WhatsApp, Instagram en vele andere apps zodat je belangrijke meldingen kunt beheren en je communicatiegeschiedenis kunt bekijken.[/i]
  • BlackBerry Calendar
  • BlackBerry Password Keeper
Met abonnement van 0.99 dollar per maand:
  • BlackBerry Launcher
  • BlackBerry Contacts
  • BlackBerry Tasks
  • BlackBerry Device Search
  • BlackBerry Notes
Nieuwberichten:
Bringing the Quintessential BlackBerry Experience to Other Platforms
Suite News: BlackBerry Releases Five New Apps and Hub+ Subscriptions for Android

[ Voor 191% gewijzigd door pineapple23 op 13-09-2016 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, mijn Android 6.0 (up to date) BQ Aquarius A4.5 is "not compatible". Geen goede start :(

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
pineapple23 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:16:
Topic wordt nog bijgewerkt, vanavond is kijken of ik het kan installeren op de Nexus 5x.
Een linkje naar de Play Store zou ook niet misstaan. App is in ieder geval wel compatibel met mijn OnePlus One.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pineapple23
rens-br schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Een linkje naar de Play Store zou ook niet misstaan. App is in ieder geval wel compatibel met mijn OnePlus One.
Ik heb topic even bijgewerkt, ik zat nu te zoeken op BlackBerry Hub+ via play.google.com maar daar zie ik hem nog niet staan. Wellicht verschijnt hij straks voor iedereen in de play store. Ik ben erg benieuwd, dit maakt de keuze straks naar een nieuw toestel voor mij een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Google Play: BlackBerry Hub – Android Apps on Google Play

Volgens meneer Google zelf. Alleen krijgt mijn BQ A4.5 dus te horen van "njet".

Het gaat dus een abo zijn: na 30 dagen is het $0.99/maand, dat zal dus wel €0.99 zijn, of je krijgt ads te zien.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 03-08-2016 16:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
gambieter schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:37:

Volgens meneer Google zelf. Alleen krijgt mijn BQ A4.5 dus te horen van "njet".
Dit is de losstaande app, we moeten uitkijken naar de BlackBerry Hub+ app, vanuit hier kunnen alle andere apps worden gedownload. De Hub+ is eerste 30dagen gratis, daarna met ads of tegen een maandelijkse betaling van een dollar geen ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

OK, dus nog even geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 21:07
In de blogpost van Blackberry staat het volgende:
The easiest way to try out BlackBerry Hub+ is to go to the Google Play Store on your smartphone and search for BlackBerry Hub, and then download the BlackBerry Hub+ Services app onto your phone. Then click the Hub+ Services app icon on your home screen and tap “Apps by BlackBerry” to install the entire suite of applications or select a few of your favorites.
After 30 days, users can continue using the apps for free by opting to view occasional ads, or subscribe to the entire suite of apps for just 99 cents a month, which will include additional powerful time-saving features: Contacts, Tasks, Device Search, Notes and Launcher (as noted above, these features already come integrated into all BlackBerry 10, PRIV and DTEK50 phones).
Het lijkt erop dat je nu een 'kale' versie van de hub krijgt en na 30 dagen de hub+ krijgt en heb je de keuze om meer apps te downloaden, zoals contacts en tasks, als je het abonnement neemt.

Ik heb nu de hub draaien op mijn Nexus 6P en het bevalt wel, maar ben er nog niet over uit of ik ervoor wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Pennywise0 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:43:
In de blogpost van Blackberry staat het volgende:

[...]

[...]

Het lijkt erop dat je nu een 'kale' versie van de hub krijgt en na 30 dagen de hub+ krijgt en heb je de keuze om meer apps te downloaden, zoals contacts en tasks, als je het abonnement neemt.

Ik heb nu de hub draaien op mijn Nexus 6P en het bevalt wel, maar ben er nog niet over uit of ik ervoor wil betalen.
Ik heb het ook draaien, het voelt nu nog dubbel aan notification centre en de BlackBerry Hub. Is kijken of ik hier nog een mooie middenweg in kan vinden en ik wil wel betalen, want mogelijk bied de BlackBerry Launcher net de puntjes op de i. Alleen kan nog niet vinden hoe ik abonnementje neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Hij is bij mij nu beschikbaar in de Google Play Store en heb ook linkje gepost.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Dubbelposten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 04-08-2016 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij zowel mijn BQ A4.5 en Nexus 7 2013 krijg ik een "not compatible", ook met de link :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
gambieter schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:43:
Bij zowel mijn BQ A4.5 en Nexus 7 2013 krijg ik een "not compatible", ook met de link :(
Kijk hier wat meer duidelijkheid vanuit een BlackBerry medewerker:
1) Hub, Calendar, Password Keeper, BlackBerry Hub+ Services are available TODAY for Marshmallow devices (some devices not initially supported - we want to phase the release to include more devices and lollipop support soon)
2) Subscription offering and apps contained in this tier will be made available in early September.
3) There is a 30 day trial - with the apps today, once the 'trial' expires some ads will start to appear. As of the September release you'll have the ability to subscribe to remove them AND get access to the rest of the apps (+ call in support from our CSO team). We're trying to align the the September release so that most people will get the ability to subscribe (if they desire) right around the time when the 'trial' would expire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Da's dan net toeval, hoop ik. De mijne zijn volledig up to date via OTA updates. Ach ja, nog meer geduld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:43
Werkt hier prima op de One Plus 2. Voelt goed om weer de hub van de Blackberry terug te hebben. Lekker overzichtelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
gambieter schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:37:
Het gaat dus een abo zijn: na 30 dagen is het $0.99/maand, dat zal dus wel €0.99 zijn, of je krijgt ads te zien.
Meestal rekent BlackBerry dan gewoon €0.83... of zoiets. Best bijzonder eigenlijk.

Zou je zo'n abonnement er wel voor over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

itsyaboy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:00:
Meestal rekent BlackBerry dan gewoon €0.83... of zoiets. Best bijzonder eigenlijk.

Niet als het per individuele app is, dwz als je mail/calendar/contacts/twitter allemaal apart moet betalen.

Maar ik wil het eerst uitproberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
gambieter schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Niet als het per individuele app is, dwz als je mail/calendar/contacts/twitter allemaal apart moet betalen.

Maar ik wil het eerst uitproberen :p
Ja, uitproberen klinkt als een goed idee! En volgens mij is het voor de Hub+ suite, dus al die genoemde apps samen. Als het per app is, pfff. Vrij kansloos aanbod dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

itsyaboy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:12:
Ja, uitproberen klinkt als een goed idee!
En dat kan ik nog niet op mijn devices :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 09:10
gambieter schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:27:
Nou, mijn Android 6.0 (up to date) BQ Aquarius A4.5 is "not compatible". Geen goede start :(
Dat heb ik dus ook.Edit: Voortaan eerst de posts lezen :')

[ Voor 16% gewijzigd door lifeguard op 04-08-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 09:10
itsyaboy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Ligt er aan. 0,99 per app is te doen, maar niet elke maand.
Koop hem liever af in 1 keer voor een fatsoenlijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Helaas, heb me ingelezen op wat BB eist voor de hub, en moet > 420 ppi scherm zijn, >2 Gb RAM en smartphone, geen tablet. Ik krijg de hub dus niet.
"Hub+ is currently supported by smartphones that have 2GB or more of RAM, a screen density between 420 and 640 dpi, and have an officially released version of Android 6 Marshmallow from the device manufacturer."
http://blogs.blackberry.c...ience-to-other-platforms/

maar eens gaan kijken naar een apk. Stompzinnige restricties van BB, ze snappen het duidelijk nog steeds niet :(

[ Voor 41% gewijzigd door gambieter op 10-08-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb de apk's (hub + services) gedownload op mijn Nexus 7 2013 tablet, en geinstalleerd. Werkt gewoon goed, krijg alleen dan geen updates. Ziet er goed uit, alleen heel dom dat er geen optie "select all" of multiple select is om alles op gelezen te zetten.

Het lijkt wel een batterijslurper te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
gambieter schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:06:
Heb de apk's (hub + services) gedownload op mijn Nexus 7 2013 tablet, en geinstalleerd. Werkt gewoon goed, krijg alleen dan geen updates. Ziet er goed uit, alleen heel dom dat er geen optie "select all" of multiple select is om alles op gelezen te zetten.

Het lijkt wel een batterijslurper te zijn.
Heb je de BlackBerry manager van Cobalt geinstalleerd?
Volgens mij kan je wel meerdere selecteren, want er is nu ook in de nieuwe update een pinch to view unread messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dank, dat is een mooie utility :)

https://cobalt232.github.io/blackberrymanager/

Ik ben best wel blij met de Hub.

[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 13-08-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb nu alle apps & keyboard geinstalleerd, en op de telefoon is de hub echt mooi om te gebruiken. Enige wat ik mis is de "Select All" optie.

Het Blackberry keyboard is ook fijn, maar werkte niet goed op mijn Nexus 7 tablet (de tweede pagina met symbolen komt niet tevoorschijn), maar op mijn BQ A4.5 werkt het wel.

Dat is wmb een blijvertje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
gambieter schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 23:06:
Heb nu alle apps & keyboard geinstalleerd, en op de telefoon is de hub echt mooi om te gebruiken. Enige wat ik mis is de "Select All" optie.

Het Blackberry keyboard is ook fijn, maar werkte niet goed op mijn Nexus 7 tablet (de tweede pagina met symbolen komt niet tevoorschijn), maar op mijn BQ A4.5 werkt het wel.

Dat is wmb een blijvertje :p
Maar zover ik weet kan je gewoon een bericht in de hub vast houden en dan meerdere selecteren. Gisteren nog geprobeerd op een Android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, op mijn Q10 moest ik dan "Select More" selecteren, en dan kon dat. Op Android kan dat dus gelijk en is er geen "Select More" optie. Mooi, is dat ook weer opgelost :)

Nu nog widgets. Die zijn er zo te zien niet, zitten die in de BB Launcher?

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 17-08-2016 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
gambieter schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 00:57:
Ah, op mijn Q10 moest ik dan "Select More" selecteren, en dan kon dat. Op Android kan dat dus gelijk en is er geen "Select More" optie. Mooi, is dat ook weer opgelost :)

Nu nog widgets. Die zijn er zo te zien niet, zitten die in de BB Launcher?
Zou je de updates kunnen installeren en kijken of de widget er nu bij staat.
http://crackberry.com/bla...-arriving-priv-and-dtek50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie geen widget in Apex launcher maar gebruik de BlackBerry launcher niet. Zal daar eens in kijken :)

Edit: ook daar geen widgets voor de Hub.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 31-08-2016 17:03 ]

• pineapple23
gambieter schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:34:
Ik zie geen widget in Apex launcher maar gebruik de BlackBerry launcher niet. Zal daar eens in kijken :)

Edit: ook daar geen widgets voor de Hub.
Sorry, ik heb het verkeerd gelezen, alleen voor de beta mensen is deze nog beschikbaar. Dus zal binnenkort ook voor ons uitkomen. Hoop dat de widget met iets meer forceert om vaker de BlackBerry Hub te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kilo Utrecht Tango. Updates voor de apps op Blackberry Manager, heb ze dus netjes bijgewerkt. Ja, de widget is er nu bij, maar niet veel soeps. Gewoon een 2x3 widget met de laatste paar berichten.

Groter probleem: het zijn nu versies die de trial-status bijhouden. Maar omdat ik ze niet via Google Play kan downloaden, kan ik dus zelfs niet de £0.89 betalen om ze te activeren. Dus niet updaten, maar kan ze nu ook niet meer installeren op de foon waar ik ze had bijgewerkt.

Erg jammer, ik was er heel tevreden mee :(

Edit: maar wat wel mooi is, is dat Blackberry eindelijk die belachelijke restricties voor telefoons heeft weggehaald, ik kan nu de apps gewoon via de Google Play store installeren op mijn BQ A4.5. En dan kan ik wel betalen, waar ik best bereid voor ben (het lijkt erop dat het bedrag voor alle apps geld, niet per app). Heb nu betaald voor op mijn telefoon, en inderdaad, £0.89/maand voor alle apps. Dat is zeer redelijk wmb :)

Op mijn tablet is het helaas nog niet toegestaan via de Google Play store te installeren.

[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 09-09-2016 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gebruik de hele set wel op mijn Priv omdat het voorgeïnstalleerd stond, maar ik zou er zeker geen geld voor neertellen.
- De launcher is prima, maar niet overtuigend veel beter dan bijvoorbeeld Apex. Het is wel handig dat je een zoekbalkje in het app menu hebt, en er zijn wat leuke snelkoppelingen naar bijvoorbeeld data- of batterijgebruik

- Alle berichten die binnenkomen in de hub vind ik onhandig. Ik heb notificaties en zichtbaarheid voor Facebook, Whatsapp en BBM bijvoorbeeld uitgezet. Ik gebruik de hub voornamelijk voor mail. Je kan niet zoals bij BBOS10 vanuit elke app swipen om in de Hub uit te komen. Je kan een snelkoppeling naar de Hub in de rechter curve van het scherm neerzetten, maar dat is minder uitgewerkt dan bijvoorbeeld Samsung doet met de Edge van de S6/7 Edge.

- BB toestel zoeken is te activeren door vanaf de home knop naar linksboven te swipen. Je kan dan zoeken naar apps, in mails of op internet. Dat klinkt fijn, maar is in de praktijk erg traag. Op mijn oude Galaxy S3 werkte het sneller om te zoeken met de Google zoekfunctie, en ook de iPhone 5S daarna was er veel sneller mee

- Toetsenbord werkt fijn als je er gewoon mee typt. Je kan er ook mee swipen, maar dan vind ik hem veel minder accuraat dan Swype, die ik hiervoor altijd gebruikte.

- Contacten heeft moeite met het herkennen van dubbele contacten. Soms staan contacten er 5 keer in, en zijn andere onvindbaar omdat ze samengevoegd zijn met een naam die er niet eens op lijkt

- Notities. werkt prima en synchroniseert goed met Exchange

Al met al een prima set apps, maar ik zie de meerwaarde boven de standaard apps van Google met dezelfde functie of bepaalde 3rd party apps nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 09-09-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
gwystyl schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:22:
- BB toestel zoeken is te activeren door vanaf de home knop naar linksboven te swipen. Je kan dan zoeken naar apps, in mails of op internet. Dat klinkt fijn, maar is in de praktijk erg traag. Op mijn oude Galaxy S3 werkte het sneller om te zoeken met de Google zoekfunctie, en ook de iPhone 5S daarna was er veel sneller mee

- Toetsenbord werkt fijn als je er gewoon mee typt. Je kan er ook mee swipen, maar dan vind ik hem veel minder accuraat dan Swype, die ik hiervoor altijd gebruikte.
Het swipen vanaf de homeknop zit niet in de launcher op andere Android toestellen zover ik heb gelezen. Dus alleen beschikbaar op de DTEK50 en Priv.

Het toetsenbord is ook "nog" geen onderdeel van het hub+ pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328088

Het swipen vanaf de homeknop en het swipen vanaf apps met preview zijn inderdaad alleen BlackBerry Priv en DTEK50.
Beide getest en daar werkt het heel erg fijn.

Op de Nexus 6P heb ik ook de hub getest en werkte prima.
Dit was de release voor diegene met betalingsvormen erin verwerkt.

Ook mijn vriendin die van Z30 naar Android is gegaan heeft de HUB er opgezet en vind het fijn werken :)
Wel zaak is dat je je normale gmail app notificaties achterwege laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het goede nieuws voor mij is, dat ik ze op de tablet kan updaten zonder problemen. Alhoewel Google Play (Blackberry) nog steeds vind dat ik ze niet mag hebben op mijn Nexus 7, wordt wel netjes de subscription status gekopieerd en werkt het allemaal fijn :)

Ik ga nu inderdaad de andere Outlook mailprogramma's eraf gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de widgets nu ook. De emailwidget is weinig waard, laat Conversation View zien zelfs al staat dat uit in de hub. De Calendar widget is OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Anoniem: 328088 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:33:
Het swipen vanaf de homeknop en het swipen vanaf apps met preview zijn inderdaad alleen BlackBerry Priv en DTEK50.
Beide getest en daar werkt het heel erg fijn.

Op de Nexus 6P heb ik ook de hub getest en werkte prima.
Dit was de release voor diegene met betalingsvormen erin verwerkt.

Ook mijn vriendin die van Z30 naar Android is gegaan heeft de HUB er opgezet en vind het fijn werken :)
Wel zaak is dat je je normale gmail app notificaties achterwege laat.
Dat is waar mijn vriendin ook tegen aanliep dubbele notificaties, alleen heb ik er weinig tijd ingestoken om de notificaties goed te krijgen. Ga van de week ook wel weer even met Hub+ klooien op haar Nexus 5X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 23:23
Sinds kort in het bezit van een Blackberry DTEK50 en ben zeer te spreken over de software die er bij zit. Alleen vind ik het heel jammer dat ik geen e-mails kan archiveren in mijn Gmail vanaf Hub. De delete-optie verplaatst de e-mail naar de prullenbak in Gmail. Of is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen?

• pineapple23
Renzmeister schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:15:
Sinds kort in het bezit van een Blackberry DTEK50 en ben zeer te spreken over de software die er bij zit. Alleen vind ik het heel jammer dat ik geen e-mails kan archiveren in mijn Gmail vanaf Hub. De delete-optie verplaatst de e-mail naar de prullenbak in Gmail. Of is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen?
Ik zie dit alleen terug in de BlackBerry 10 Hub, helaas nog niet voor de Android variant. Op CrackBerry had iemand hetzelfde neergezet dat hij dit nog niet kon, die post is wel van Augustus.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Is er ook een workaround om deze app op Android toestellen met minder dan 2GB RAM te installeren?

• pineapple23
Stefan22 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:48:
Is er ook een workaround om deze app op Android toestellen met minder dan 2GB RAM te installeren?
https://cobalt232.github.io/blackberrymanager/
Via deze weg kan je 't proberen, maar dan moet je wel eerst de BlackBerry apps verwijderen die je er al op hebt staan.

• Stefan22
  • Niet online
Bedankt, maar bij de readme wordt ook daar gesproken van 2GB RAM. Maar met veel goedkopere telefoons gaat het toch sowieso al niet werken vanwege de PPI? Veel hebben ergens in de 200 PPI.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Stefan22 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:26:
Bedankt, maar bij de readme wordt ook daar gesproken van 2GB RAM. Maar met veel goedkopere telefoons gaat het toch sowieso al niet werken vanwege de PPI? Veel hebben ergens in de 200 PPI.
Via Blackberry Manager kan je ze toch installeren, heb ik ook gedaan op mijn tablet (die niet via de Play Store wordt ondersteund, zie eerder). De BQ A4.5 is te laag qua resolutie maar wordt nu gewoon ondersteund via de Play Store.

Probeer het gewoon uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Heb uiteindelijk voor een telefoon gekozen met 2GB RAM, dus dat probleem is opgelost.
Maar ik kan BB Keyboard niet vinden via de Play Store? Heb jij die via Blackberry Manager geïnstalleerd, en zo ja, hoe bevalt het op een ander Android toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, die moet via de Manager. Op mijn Nexus 2013 tablet werkt het niet (de tweede pagina met speciale tekens werkt niet), maar op mijn telefoon is het nu de default.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 02-10-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
Facebook Messenger komt ook naar de BlackBerry Hub. Is nu nog in beta, maar zal binnenkort voor iedereen beschikbaar zijn.
http://crackberry.com/bla...-messenger-blackberry-hub
Pagina: 1